![]() |
[tip] Lawn - Backspace
http://www.lawn.nl/pics/pics/biofotonieuw.jpg
nieuwe cd van de Groningse band Lawn is 20 oktober uitgekomen en heet Backspace is een geweldige plaat geworden, geproduceerd door Pieter Kloos dus denk maar aan Incense, Suimasen, Motorpsycho... ook doet de band me denken aan (de oude) Mogwai, en Explosions in the Sky... beetje spacy rock dus, met veel dynamiek en prachtige melodiën. kopen die plaat, hij heeft mij maar €12 gekost... tips: Fix (met Anneke van Giersbergen!!) Backspace Frontseat www.lawn.nl |
|
Lawn is best leuk, ik heb ze een jaar of 2 geleden gezien en heb toen de destijds recente cd gekocht (titel weet ik niet). Eerste nummer is fantastisch, maar bijv bij Roadkill vind ik het jammer als ze gaan zingen, want muzikaal is het heel okee maar de zang/tekst vind ik toch een beetje afgezaagd en whiny.
Vergelijkingen met Mogwai en Explosions In The Sky zijn wel heel erg optimistisch? Dat is net zoiets als de Alkmaarse Carp die zich in interviews vergelijkt met TOOL en Deftones. Zelfingenomen boeren zijn het. En wat een kutherrie. |
LAWN!
die hadden een geniale cd 'lawn-dro-mat' uitgebracht. die hadden vrij meeslepende songs op die plaat stan. en aangezien nighttime bird de tip plaatst, zal ik de plaat aanschaffen |
Citaat:
en ik wilde gaan luisteren op 3voor12 maar toen zag ik dat ze ook de nieuwe my morning jacket hebben, en die heeft ff voorrang ;) klusiter later nog wel |
Citaat:
1.ik ben lam 2.ik bedoel silent enigma-chris |
Citaat:
|
Citaat:
2/11 Vera Groningen 3/11 Melkweg Rotterdam en 4/11 in Abbox in Brussel (dat is belgie) |
Citaat:
ik ga ze denk ik wel naar de melkweg en nu lawn dus luisteren |
Citaat:
|
Lang geleden ooit wat nummers van Lawn gehoord, en dat beviel me zeker wel. Als ik de cd tegenkom geef ik 'em zeker wel een kans. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |