![]() |
pijn tijdens de seks
ik heb nu ongeveer sinds een jaar seks met mijn vriend, maar de laatste tijd heb ik steeds pijn in mijn vagina als hij me penetreert. ik ben wel gewoon goed vochtig en opgewonden, niet gespannen ofzo.. vann8 was het extreem... ik had mijn vriend nogal opgewonden en de seks was daardoor nog al heftig.. aan het eind had ik een beetje een branderig gevoel, wat later watt minder werd..maar toen we een uurtje later weer wilden deed het zoon pijn dat we het niet ( op die manier ;) ) af konden maken..
weet iemand hoe dit komt of wat we eraan kunnen doen? |
overbelasting.
|
ben je pas aan de pil?
bij mij doet het soms pijn als we geen condoom gebruiken dan kan zijn sperma 'branden' precies misschien daardoor? |
Last van extra/vreemde afscheiding?
|
Is het schraal? Daar heb ik wel eens last van als we het vaak en lang achter elkaar doen of in een korte periode.
Neem anders even rust? Succes ermee iig! Doei |
Citaat:
noujaah weet je wat het is? ook als we het een week niet doen (menstruatie) is het daarna weer zo... :s |
Citaat:
en condooms hebben we alleen de eerste week ofzo gebruikt :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien is glijmiddel erbij een id?
of Met condoom? Probeer eens wat dingen uit, heb je het bijvoorbeeld bij sommige standjeswel of niet,of minder?> |
Citaat:
zoals ik al zei DENK ik dat het daar niet aan ligt...omdat ik wel gewoon nat ben enzo... maar het is natuurlijk de moeite wqaard om het te proberen... glijmiddel (noujaah, lees: massageolie ) hebben we al wel geporbeerd, maar aan een condoom had ik nog niet ged8...:o |
Even langs de dokter (y)
|
soms zijn mensen ook allegisch voor latex....misschien...?
|
Citaat:
|
Ff vraagje, kan zoiets komen door de pil? dat het ineens meer pijn gaat doen?
|
ga bij een neger langs met een 12 inch dong :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |