Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Herman Finkers (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=64098)

Kupu 21-04-2002 20:27

Herman Finkers

Wie vind hem nog meer zo goed? Ik lig echt constant in een deuk als ik iets van hem gedownload heb :D

'De aarde is rond....... als een pannekoek' Echt supersupergoed istie!

'Nog steeds geen kinderen? Probeer eens een condoom van Huizinga' :D

'Ik heb om mijn tuin een muur gebouwd en daar op de bovenkant glazen scherven ingemetseld met een goeie scherpe rand. Kheb op de deur een pingpongbel met daarop 220 volt. Wie dan nog gezond de trap op komt wordt door de hond gemold want............ EHBO is mijn lust en mijn leven'

En nog veeeel meer natuurlijk :-)

Freyja 21-04-2002 20:50

Lol ja, Herman Finkers hoort bij mijn favo cabaretiers (samen met Bert Visser en Hans Teeuwen).

Maareh, waar download je die filmpjes? Of zijn het alleen geluidsbestandjes (iets minder leuk natuulk :p). Gewoon bij kazaa?

DutchECK 21-04-2002 20:52

KaZaA heeft ontzettend veel van zijn geluidsbestandjes. Ik heb er een hoop op m'n compu staan. Als je die van me wilt downloaden, moet je me maar ff mailen wanneer ik online moet komen (kan letterlijk een hele dag) ;)
Trouwens, ik heb twee cd's van hem en die zijn ook geweldig. bovendien heb ik een boek (Finkers op 'n hoop) met als zijn boeken gebundeld. Leuk leesvoer :D

Geachte sollicitatiecommissie,

Bij deze reageer ik op uw advertentie waarin u vraagt om obers zonder ervaring. Ik deel u mede dat ik geen belangstelling heb.

Mijne heren,

Bij deze solliciteer ik naar de functie van Algeheel Directeur van uw bedrijf. Naar mijn mening ben in zeer geschikt voor deze functie en ik verwacht u dan ook morgenochtend om 10 uur op mijn kantoor.

Waarom zijn twentse meisjes zo populair bij sekslijnen? Omdat ze alles doorslikken!

Op een dag drink je geen bier meer, maar koop je landbouwfolie.

Mijn visie op Almelo: Als 's morgensvroeg de zon opkomt en de leeuwerik begroet die hoog in de lucht het landvolk bezingt dat vrolijk lachend aan het werk slaat, terwijl de ruisende waterval het dal voedt waarin herderinnetjes in hun kleurige klederdrachten de geurigste kruiden zoeken voor het avondmaal, dan ligt 1200 kilometer verderop de stad Almelo.

Freyja 21-04-2002 21:15

Citaat:

DutchECK schreef:
KaZaA heeft ontzettend veel van zijn geluidsbestandjes. Ik heb er een hoop op m'n compu staan. Als je die van me wilt downloaden, moet je me maar ff mailen wanneer ik online moet komen (kan letterlijk een hele dag) ;)
Trouwens, ik heb twee cd's van hem en die zijn ook geweldig. bovendien heb ik een boek (Finkers op 'n hoop) met als zijn boeken gebundeld. Leuk leesvoer :D

Geachte sollicitatiecommissie,

Bij deze reageer ik op uw advertentie waarin u vraagt om obers zonder ervaring. Ik deel u mede dat ik geen belangstelling heb.

Mijne heren,

Bij deze solliciteer ik naar de functie van Algeheel Directeur van uw bedrijf. Naar mijn mening ben in zeer geschikt voor deze functie en ik verwacht u dan ook morgenochtend om 10 uur op mijn kantoor.

Waarom zijn twentse meisjes zo populair bij sekslijnen? Omdat ze alles doorslikken!

Op een dag drink je geen bier meer, maar koop je landbouwfolie.

Mijn visie op Almelo: Als 's morgensvroeg de zon opkomt en de leeuwerik begroet die hoog in de lucht het landvolk bezingt dat vrolijk lachend aan het werk slaat, terwijl de ruisende waterval het dal voedt waarin herderinnetjes in hun kleurige klederdrachten de geurigste kruiden zoeken voor het avondmaal, dan ligt 1200 kilometer verderop de stad Almelo.

Lol ja, dat is zo ongeveer ook mijn visie van Almelo!!

Die twentse meisjes slikken alles in, trouwens, niet door.

DutchECK 22-04-2002 08:23

Citaat:

Morgan schreef:

Lol ja, dat is zo ongeveer ook mijn visie van Almelo!!

Die twentse meisjes slikken alles in, trouwens, niet door.

Als je zoiets uit je hoofd probeert te doen, zullen er vast wel foutjes inzitten :D

Uice 22-04-2002 15:29

Heerlijk droog is die Finkers.
"Ik heb een keer anderhalf uur lang aan de kapstok gehangen omdat ik vergeten was mijn jas uit te doen."

eddie 22-04-2002 15:35

'Een stoplicht springt op rood, een stoplicht springt op groen, in Almelo is altijd wel wat te doen.' :)

En die scene met de papagaai! :D
Whehehe :D

Rufus Lee 22-04-2002 15:37

jah, Herman Finkers rules zeker wel :D

En wat is weer uiteindelijkde moraal van het verhaal? Koop nooit iets bij Blokker, want tis rotzooi allemaal :D

DutchECK 22-04-2002 15:49

Citaat:

Rufus Lee schreef:
jah, Herman Finkers rules zeker wel :D

En wat is weer uiteindelijkde moraal van het verhaal? Koop nooit iets bij Blokker, want tis rotzooi allemaal :D

Aladdin! :D
(ik kan mezelf volgens mij een Finkers-kenner noemen)

Freyja 22-04-2002 15:59

Citaat:

Juice schreef:
Heerlijk droog is die Finkers.
"Ik heb een keer anderhalf uur lang aan de kapstok gehangen omdat ik vergeten was mijn jas uit te doen."

:D:D:D

Kupu 22-04-2002 16:26

Citaat:

eddie schreef:
En die scene met de papagaai! :D
Whehehe :D

De papegaai.

Herman Finkers: De papegaai werkt als volgt. Je roept iets tegen dat beest, en even later hoor je het weer terugklinken. Ik zal het demonstreren: Lorre? Lorre?
Lorre: Ja?
HF: Hé ja? Das toch geen antwoord? Lorre?
L: Zeg het es.
HF: Koppiekrauw koppiekrauw!
L: Ja ik hoor je wel hoor!
HF: Wat is dat nou? Kun je mij verstaan? Die rare papegaai, de grappenmaker. Hij praat me helemaal niet na, hij praat gewoon terug. Hoe is je naam?
L: Lorre...
HF: Hoe zei je?
L: Lorre...
HF: Hoe is het moooooogelijk he?
Lorre:Lorre koppiekrauw koppiekrauw! Wat is dat nou? Kun je mij verstaan? Rare papegaai, hij praat me helemaal niet na, de grappenmaker, hij praat gewoon terug! Hoe is je naam?
Herman Finkers: Lorre!

en de rest verklap ik niet ;)

of ehh: (hij krijgt telefoon, na lange lange tijd wachten)
< Omroeppastoraat, Met Hans. Hallo!
> Jah goedemorgen!
> Het is nog morgen hoor
< Oh dan bel ik vanmiddag wel terug

DutchECK 22-04-2002 16:55

Het moderne kerklied is ook goed. ik kan hem zingen, in het Nederlands en in het Twents!

[edit]Heb voor mijn eindexamen muziek De stomawals gezongen[/edit]

DJ Incompetent 22-04-2002 18:55

whehe hij s de beste:cool:, ik download ook van alles van m.

maar hoort dit op films & tv? :o

HJ 26-04-2002 13:37

Zelfmoord plegen?
Dat zou wel het laatste zijn wat ik zou doen!

Vind ik persoonlijk de beste quote.

DutchECK 26-04-2002 13:57

Citaat:

HJ schreef:
Zelfmoord plegen?
Dat zou wel het laatste zijn wat ik zou doen!

Vind ik persoonlijk de beste quote.

In Almelo zijn twee treinen op elkaar gebotst. Twee mensen overleden onmiddelijk, drie na enig aandringen.
:D

Uice 26-04-2002 15:47

Toen ik geboren was, bracht mijn vader snikkend ter gehore: Ja, nu weet ik zeker dat ik twee kinderen wil.
(Ik was toen de derde)

Eén van zijn besten vind ik toch wel "Lief Kind"

Op een kraambezoek zeggen mensen wel eens: O, ja, een mooi kind hoor, ja, echt, nee ben je gek, het is een mooi kind. Kijk, dat zou ik nou nooit doen. Als een kind echt niet mooi is, moet je niet gaan huichelen. Wat ik dan doe, als een kind niet mooi is, dan zeg ik altijd: Het is een lief kind. Laatst zag ik ook weer een ontzéttend lief kind. Ik zei toen ook oprecht: Dit is het liefste kind dat ik ooit gezien heb.

:D :D :D

DutchECK 26-04-2002 16:30

Ook leuk:
mijn coach heeft ongeveer een jaar geleden een kind gekregen. Wij dus met het hele team kroamschudd'n. En wat zeg ze? "Het is zo'n lief kind"
Ik hield het niet meer :D

Aurora 27-04-2002 16:27

Hij roelt!! Hij is echt de allerkoelste gewoon!

Om 7 uur hebben wij een warm buffet
Om half 8 hebben wij een lauw buffet
En om 8 uur hebben wij een koud buffet

:d

(zoiets wast)

Wim Wok 27-04-2002 18:09

ik ben nooit getrouwd want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen..

finkers is lauw :D

Wim Wok 27-04-2002 18:11

geen jager geen neger is ook zoooo doop

Uice 28-04-2002 13:05

Citaat:

Wim Wok schreef:
geen jager geen neger is ook zoooo doop
Hoe was dat ook al weer? Je mocht de woorden jager en neger niet zeggen, toch?

Klaine Je 28-04-2002 13:11

of:

bij het riagg

ja meneer mijn man heeft zelfmoord gepleegd
ahja, wat is nou eigenlijk het probleem?

:D

Chimera 28-04-2002 23:41

Citaat:

Juice schreef:

Eén van zijn besten vind ik toch wel "Lief Kind"

Op een kraambezoek zeggen mensen wel eens: O, ja, een mooi kind hoor, ja, echt, nee ben je gek, het is een mooi kind. Kijk, dat zou ik nou nooit doen. Als een kind echt niet mooi is, moet je niet gaan huichelen. Wat ik dan doe, als een kind niet mooi is, dan zeg ik altijd: Het is een lief kind. Laatst zag ik ook weer een ontzéttend lief kind. Ik zei toen ook oprecht: Dit is het liefste kind dat ik ooit gezien heb.

:D :D :D

*grin*. Dat is bij ons gewoon een uitdrukking geworden. Een lelijk iemand is gewoon een "lief kind" :)

Uice 29-04-2002 09:35

Citaat:

Chimera schreef:

*grin*. Dat is bij ons gewoon een uitdrukking geworden. Een lelijk iemand is gewoon een "lief kind" :)

Jah hebben wij ook. "Wat een lieve muts heb je op"

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39.