![]() |
vlauwvallen en duizelig?
weten jullie mss waardoor ik zoveel duizelig ben en ook vaak vlauwval? ik heb al suiker geprikt het was wel iets te laag maar niet TE laag en bloedarmoede heb ik ook niet zegt de doktor
als ik wel iets zoets neem dan is het weer goed maar het is geen suiker zegt hij en aan het eten zou het toch ook niet liggen? ik eet normaal ook zoveel raar hmmm weet iemand wat het kan zijn plzzzzzz? |
Gebruik je geen medicijnen die dat kunnen veroorzaken, eventueel via een verkeerde combinatie van medicijnen, dat heeft een klasgenoot van mij namelijk gehad. Is je bloeddruk niet te laag?
Flauwvallen kan veel meer oorzaken hebben dan alleen een te lage bloedsuikerspiegel of bloedarmoede. |
de medicatie van mij is wel goed die dosis heb ik men hele leven zowat al ik ben zo bang dat het met het eten te maken heeft :(
dan zit ik in de problemen |
Hoezo zit je in de problemen als het met eten te maken heeft?
Als je te weinig eet kan dat zéker een aanleiding zijn, maar bijv niet gezond eten ed ook... (hoewel het denk ik langer duurt voordat je daar het gevolg van kan zien) Verder kunnen stress/spanningen, te weinig slaap, verschillende ziektes enz ook allemaal oorzaken zijn, er zijn idd heel veel dingen waardoor je dit kan krijgen.. |
ik ben aan het afvallen enzo
heb nogal problemen met eten maar daar ligt het toch niet aan? hoop ik ik wil dat niemand in men omgeving dit weet namelijk ze mogen het niet weten |
Als ik je reacties zo lees krijg ik het idee dat jij te maken hebt met een eetstoornis (ik kan het mishebben hoor)
Als je wilt afvallen door heel weinig te eten, dan kun je daar door flauwvallen. Mocht je inderdaad een eetprobleem hebben dan raad ik je aan hulp te zoeken. |
uhm jah ik heb een ES jah alleen wil ik het niet zo zien
niemand mag het weten dan verlies ik iets wat belangrijk is voor me het is moeilijk om op te geven zoiets het hoord bij me en niemand mag dat afpakken ook al weet ik dat ze dat willen sorry dat ik nu zo zeur maar moest ff ik wil het niet weten dat het daar aan kan liggen eigenlijk ik d8 er ook niet aan mjah beybey M.L shadow |
Meid meid meid, wat maak jij je het jezelf moeilijk. Ik snap best dat het heel moeilijk moet zijn om iemand in 'jouw' wereld te laten. Ik heb zelf een ES gehad en ben er met veel pijn en moeite bovenop gekomen. Bij mij kwam het aan het licht omdat ik ook steeds flauwviel. Uiteindelijk ben ik blij geweest met de hulp, hoewel ik eerst dacht dat iedereen tegen me was. Neem een vriendin in vertrouwen, vertel het haar. Beter nog is de vertrouwens persoon van school, maar daar moet je je zelf prettig bij voelen. Je kunt er niet bovenop komen in je eentje, je word er ook niet beter van. Probeer er met iemand over te praten. Laat ze toe in je wereldje, echt het zal je helpen... Vertrouw me maar...
|
uhm I hope so
|
Het zal wel degelijk aan die eetstoornis liggen...
En er komen binnenkort meer klachten bij: blauwe tenen, handen, rillen en het koud hebben. Mocht je ook overgeven kan je je slokdarm helemaal kapot maken, je lever en je hele leven... Zoek hulp! |
't klinkt wel als of het aan die es ligt en het lijkt me ook wel logisch, als je weinig of niet eet, dan daalt je suikerspiegel en dan wordt je duizelig en val je flauw.
Verder zie andere posts. |
maar ik kan niet eten ik kan het echt niet
hoe moet ik dat dan ooit oplossen als men neuroloog hier achterkomt dan krijg ik gezeik en dat wil ik niet ben bang |
Citaat:
|
Citaat:
meisje wees dapper en zoek iets van hulp. je sloopt je lichaam als je zo doorgaat (n) |
waar moet ik ooit hulp zoeken op school doe ik ut niet meer
die hebben me beschadigd en voor de rest ken ik niemand en ik zou ook niet weten hoe ik als ik iemand heb daarheen kan iemand zei tegen mij het riag maar ik weet niet hoe ik daar moet komen en hoe da gaat enzo weet niet wat ik moet doen |
Citaat:
|
uhm....
|
Citaat:
|
ik durf niet te praten
ze hebben me beschadigd heel erg oh wat ben ik moeilijk he het riag is een oplossing maar weet niet hoe of wat of waar what ever |
Citaat:
Een vriendin of tante meenemen of een lieve vrouw (man) in je omgeving kan je misschien ook meer gerust stellen. Sowieso weet een volwassene vaak beter hoe dat soort dingen gaan en kun je op die manier je misschien wat zekerder voelen... |
Citaat:
En idd eventueel iemand meenemen. |
uhm okeey ik kijk ff
|
hee meis, echt hulp zoeken jij, in je eentje kom je er niet uit!
Je had ook een topic geopend over dat je misschien zwanger was, je ongesteldheid bleef uit, dat kwam denk ik omdat je te veel was afgevallen in een te korte tijd en nu een ondergewicht hebt, dat is erg ongezond... :( Veel sterkte! En als je het echt niet meer weet of een verhaal kwaijt wilt PM je me maar, k? |
En ik wou nog zwanger roepen :(
Zoek hulp, dat lijkt me het beste advies, hoe langer je ermee loopt, hoe meer je van je leven verliest :| |
Citaat:
|
Ik had viel flauw als ik in de groei was en 's ochtends niet op tijd at. Ook als ik heel moe was. Nu heb ik het soms als ik te snel opsta. Ik ben bijna 2 meter, dus misschien heb ik een lage bloedruk. Zorg er ook voor dat je genoeg drinkt en iets zoets eet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47. |