![]() |
Who's the worlds greatest?
wie is volgens jouw de:
beste buitenlandse sportman:David Beckham beste buitenlandse spotrvrouw:Jeniffer Capriati beste binnenlandse sportman: Erik Dekker beste binnenlandse sportvrouw:Verona v/d Leur breng je stem uit!! |
beste buitenlandse sportman: Lance Armstrong
beste buitenlandse sportvrouw: Serena / Venus Williams beste binnenlandse sportman: Erik Dekker beste binnenlandse sportvrouw: Inge de Bruijn |
beste buitenlandse sportman: Tiger Woods, gevolgd door Marshall Faulk (shit ja, en Zidane)
beste buitenlandse sportvrouw: Venus Williams beste binnenlandse sportman: v. Hooijdonk beste binnenlandse sportvrouw: Verona v/d Leur |
who the fuck is Verona v/d Leur :confused: :confused: :D
|
Citaat:
|
beste buitenlandse sportman: Zinedine Zidane
beste buitenlandse spotrvrouw:Venus Williams beste binnenlandse sportman:Raemon Sluijter beste binnenlandse sportvrouw:Leontien Van moorsel |
kdenk eigenlijk over de beste buitenlandse sportman dat ik David Beckham verander in : Lance Armstrong
|
Citaat:
Ze karakter mag ik hopen, zijn kwaliteiten zijn zeker niet het best. |
Citaat:
|
Citaat:
|
beste buitenlandse sportvrouw: Venus Williams beste binnenlandse sportman: Pieter v.d. Hoogeband beste binnenlandse sportvrouw: Inge de Bruijn |
2e categorie alleen maar tennisters? :p en jullie vergeten uytdehaaghe? :p
beste buitenlandse sportman: Tiger Woods beste buitenlandse sportvrouw: Kostelic beste binnenlandse sportman: Jochem Uytdehaaghe beste binnenlandse sportvrouw: Inge de Bruijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
beste buitenlandse sportvrouw: Hingis beste binnenlandse sportman: Jochem Uytdehaaghe beste binnenlandse sportvrouw: Van Moorsel Lance Armstrong versloeg een verschrikkelijke ziekte(ik heb zijn boek gelezen) en is nu veruit de best van het peloton. Hingis: Veel mensen kiezen voor Williams maar dat is echt een krachttennisser en zei kan toch meekomen met die krachtpatsers. Zo is tennis ooit bedoeld met techniek. Uytdehaaghe: Goede schaatser, de beste lijkt me ook een goede mentaliteit probeert ook veel met techniek terwijl bijvoorbeeld Romme echt een kracht mens is. Van Moorsel: Heeft ook grote problemen gehad maar kwam weer aan de top, Inge de Bruijn is ook weer echt zo'n te gespierde vrouw. En dan bedoel ik niet om te zien met uiterlijk enzo. |
Citaat:
|
beste buitenlandse sportman: His royal "Airness"
beste buitenlandse sportvrouw: Anna kournikova beste binnenlandse sportman: Erik dekker beste binnenlandse sportvrouw: ..... |
Citaat:
|
Je moet toch ergens naar kijken, bij vrouwentennis kijk ik sowieso niet naar prestaties :D
|
Citaat:
Die heeft toch z'n beste tijd gehad..... oke ik ben ook nog fan van hem, maar qua prestaties kan ik er minstens 5 tot 10 noemen die veel beter zijn..... |
ja ik ook, maar als iemand aan mij vraagt, wie is de world greatest, dan antwoord ik toch echt MJ
Er staat niet bij dat het van dit moment moet zijn, en trouwens zelfs dit seizoen, met zo'n verrotte knie heeft ie weer prachtige sjit laten zien! Anders zou ik hem vervangen door Tim "double-double" Duncan |
Citaat:
ik vond hem anders zondag in l-b-l niet zo indrukwekkend hoor en dat was garzelli wel (bettini ook natuurlijk) |
beste buitenlandse sportman:er zijn er zo velen die uitblinken in hun eigen discipline
beste buitenlandse spotrvrouw: zelfde als vorige eigenlijk, ik kan er niemand uithalen beste binnenlandse sportman: Luc Van Lierde (super-triatleet) beste binnenlandse sportvrouw:Clijsters |
Citaat:
|
beste buitenlandse sportman: Micheal Schumacher
beste buitenlandse sportvrouw: Venus Williams beste binnenlandse sportman: Erik Dekker beste binnenlandse sportvrouw: Inge de Bruijn |
Citaat:
Vorig jaar was bijvoorbeeld Ullrich gewoon een speeltje. Armstrong liet Ullrich winnen als Armstrong dat wou, Armstrong reed weg van Ullrich als hij dat wou op elke moment. Hij had hem op een verschrikkelijke afstand kunnen rijden in het klassement maar een paar bergritten bleeft Armstrong gewoon zitten omdat hij hem niet wou vernederen. Ik kreeg medelijde met Ullrich, zeg nou niet dat Armstrong weinig voorstelt. |
tgaat hier niet alleen over wielrennen,maar over wie jij de beste vind,de scholieren verkiezingen ofzow
|
Ik
|
Citaat:
|
beste buitenlandse sportvrouw: Gunda Niemann beste binnenlandse sportman: Rintje Ritsma beste binnenlandse sportvrouw: Leontien van Moorsel |
buitenland
man: michael jordan vrouw: zo'n hardloopster uit jamaica maar ik ben dr naam kwijt binnenland man: bergkamp, dekker, romme vrouw: van moorsel |
Citaat:
|
PETER BLANGE BESTE SPELVERDELER OOIT!!!!
|
buitenland:
Francesco Totti Anna Koernikova binnenland: van Bommel Smit |
Buitenlands van nationaliteit of gewoon in het buitenland spelen, het zelfde geld voor binnenlands?
|
patrick kluivert woon toch ook in spanje
maar dat beschouwen wij wel als binnenlander omdat hij nederlander is ik denk dat ik hiermee jouw vraag heb beantwoord |
Citaat:
Beste Nederlander: van Nistelrooy Beste Nederlandse: Inge de bruijn Beste buitenlander: Beckham Beste buitenlandse: Friensinger |
beste buitenlandse sportman: Alexei Nemov
beste buitenlandse sportvrouw: Andreea Raducan beste binnenlandse sportman: geen :D beste binnenlandse sportvrouw:Kim Clijsters |
ben je russisch ofzow wie zijn die 1e twee?
|
Citaat:
|
we praten in dit geval over NEDERLAND!!
|
[QUOTE]Decalogue schreef:
[B]wie is volgens jouw de: beste buitenlandse sportman: is gestopt, maar muhammed ali. Nu, shaqeile "o neil, is 2 meter nog wat beste buitenlandse spotrvrouw: anna kournikova, beste maten. prestaties: marion jones beste binnenlandse sportman: moi beste binnenlandse sportvrouw: denk toch Renske Endel, is ook knappe meid |
Buitenland man: M. Schumacher
" vrouw: eh... (bestaat die wel???:D) Binnenland man: J. Uytdehaaghe " vrouw: Inge de Bruijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
van de nog actieve sporters:
Man, binnenland: Rintje Ritsma Vrouw, binnenland: Albert Verlinde Man, buitenland: Haile Gebrselassie Vrouw, buitenland: Martina Navratilova (de hele carrière in acht genomen :)) |
[QUOTE]all V&B schreef:
[B] Citaat:
Zo te zien niet, vaag dat je dan diegene nu de beste sportman vindt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |