![]() |
Nieuwe album Nickelback
Wat vinden jullie van 'The long road' van Nickelback?
Ik heb em gisteren binnen gekregen (speciale editie) en vindt em best goed. Jullie mening graag :D |
Silver side up vond ik wel een leuk album, het nieuwe heb ik nog niet gehoord, ben wel benieuwd!
|
Ik vond em erg goed! Heb ook de speciale editie, en ik vind de bonustracks net dat beetje extra aan t album geven. Ben blij dat ze niet allemaal op "someday" lijken, dat zou me even teveel worden. "Figured you out' is heerlijk, echt zo fout dat het goed is, en Should've listened sluit daar mooi op aan, of t 1 verhaal is. Het album lijkt meer op The state, dan silver side up, hoewel de teksten meer op t grote publiek gericht zijn. Ik vind echt ieder nummer wel ergens om goed..
en daarom ga ik 11 december ook naar t concert! |
Nog niet gehoord. Ik vind de single erg mooi, zeker met de clip erbij.
Ik vind Nickelback live echt veeeel leuker dan op cd. Op cd gaat het me snel irriteren, maar live zijn ze echt super :eek: :cool: |
Citaat:
|
Jammer genoeg is de opname van hun concert een tijdje terug op MTV of zo niet opgenomen door mun @$* videorecorder, maar ik heb hier de live-versie van never again (silver side up) op pc en die ziet er met al dat vuur vet uit! Die bassist met zun cowboyhoed is ook stoer.
|
"Silver Side Up" en die nieuwe single vind ik te gelikt. Ik vind The State en Curb veel mooier omdat dat iets minder strak is. Verder heb ik nog niks van die nieuwe CD gehoord. Hopelijk is het een beetje zoals State en Curb.
|
Citaat:
maar goed dat was ik. |
Citaat:
|
Topic opgeschoond.
Het is fantastisch dat je Nickelback drie keer niks vindt en dat de zanger op Jezus Christus lijkt, maar dat is de vraag niet. Dus post on-topic of helemaal niet. |
Citaat:
Maarja, als je er niet van houdt, vind je er misschien idd helemaal nix aan. Je mist wat ;) :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45. |