![]() |
Hoe vind ik werk in het Buitenland?
zoals de Titel zegt...hoe vind ik in het buitenland werk?
|
Ik heb wel ideeen maar hangt ervan af...wat voor werk?
|
Naja dat maakt me opzich niet zo heel veel uit....Ik wou met ene vriend een paar maanden weg...en we hoeven er niet bij te werken maar dat lijkt mij persoonlijk wel een ervaring "rijker" ..maar ik kan nergens iets vinden over werk vindne in het buitenland
|
misschien kun je op deze site iets vinden: http://www.joho.nl/index.html
|
egt bedankt!
|
Nouja ik denk dat je al heel veel kunt vinden op internet, maar als je daar niets betrouwbaars kunt vinden kun je ook eens kijken in van die speciale middelbareschoolmagazines zoals TKMST etc, daar staan vaak genoeg advertenties of verslagen in over werken in het buitenland. Deze tijdschriften kun je gewoon ophalen in je schoolbibliotheek.
|
Als je doelt op een summerjob in spanje ofzo raad ik je aan om niet via het internet te gaan zoeken naar werk.
Ik werte de afgelopen zomers vaak in Cala d'Or op Mallorca en mijn ervaring is dat je het beste een grote rugzak een beetje geld en een vliegticket kan kopen en er gewoon heenvliegen. Als je er eenmaal bent zul je misschien een aantal nachtjes op het strand moeten slapen of vrienden gaan maken maar binnen een paar dagen heb je meestal wel werk en daar krijg je dan vaak een onderkomen bij. Als je iets meer geld hebt kun je er ook eerst een weekje op vakantie gaan en tijdens je vakantie een beetje werkzoeken. Beetje afhankelijk van je looks kun je toch meestal wel als propper werken in een grote badplaats zie Lloret, Salou, El a Renal maar in een kleinere plaats is dat alweer moeilijker. Je moet er gewoon heengaan en het beleven niets is leuker als dat. Greetzzz, Marnix |
|
is entertainment werk niet iets voor je in het buitenland? dat hebben ze bij bijna iedere goede appartementen/hotel-complex wel. (in turkije bijvoorbeeld besteden ze daar best veel aandacht aan).
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |