![]() |
Wat was jouw ergernis van vandaag?
Dus waaraan heb je je 't meest geërgerd?
|
Een artikel in het Volkskrant Magazine over meisjes die volledig vrijwillig een volledige sluier (burqa, niqaab of hoe heet zo'n ding) dragen.
Eigenlijk ergerde ik me niet aan het artikel zelf, maar aan de personen over wie het ging. Domme wichten. |
Citaat:
Voor vandaag was het dat maken van een landkaart niet zo erg wou vlotten |
scheidsrechter Braamhaar :o
|
Ja idd, daar heb ik m'n broer ook al over gehoord, nare.
Bij mij trouwens toch wel de buitenlands pratende mensen in de trein, normaliter heb ik daar niet zo'n problemen mee maar 't begint toch wel vervelend te worden als ze er ook hard bij gaan zingen en stampen etc. (n) |
Mezelf, ik heb woensdag een proefwerk engels en heb nog stedds niet geleerd. Het enige dat ik gedaan heb is tegen de muur gestaard.
|
Mijn vader. :o
|
Blaasontsteking en buikpijn :mad:
|
dat er net om niets een post van mij is gedelete. normaal maak ik daar niet zo'n probleem van, maar ik begin me behoorlijk te irriteren aan die authoritaire stijl van fb-en (n)
kijk als ik me nou ontzettend misdragen zou hebben ok, maar ik zei alleen maar dat ik iets niet kende sukkels |
Dat mijn vriendje zo lui is om de hele dag in bed te liggen en vervolgens pas 3 uur later bij mij is :mad:
|
dat k de hele dag mn vriendin moet missen :(
en met n beetje pech de hele komende week :( |
Citaat:
mijn zusje!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: |
Dat ik steeds verloor met midgetgolfen :mad:
Maar, nee. Ik heb me nergens boos over gemaakt vandaag :) |
dat mijn tekening voor tekenen niet wou lukken :mad:
|
Een topic over een jongen die niet weet wat hij moet doen met een meisje...
Sorry, ik kon dr niets aan doen... :o |
een ander forum
|
Dat 4 posts boven me de gehele lay out word verneukt. Ff ontopic het feit dat ik niks nuttigs heb gedaan.
|
Hmm, niets.
|
aan mezelf dat ik moest leren
|
Aan Scheidsrechter BraamHaar :s
|
het feit dat ik woensdag tentamen gemeentelijke belastingen heb. Wat een poepvak.
|
Mijn broertje :o was weer irritant vandaag
|
aan de hoofdpijn die ik vanmorgen had en aan de lasagne die niet zo overheerlijk was als normaal...
|
mijn stomme huiswerk met veel te moeilijke teksten die k niet begrijp :o
|
Dat ik vandaag de tijd had op mijn huiswerkachterstand in te halen, maar dat ik dat weer niet heb gedaan...
|
Aan het klote GIS. :cool:
|
Citaat:
|
dat wanneer we dan eens in Nederland zijn, en er toetert iemand.. MIJN MOEDER TERUGZWAAIT!!
|
Aan het gedrag van mij broer. (n)
|
dat ik ziek ben (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
idd |
Ik heb helemaal nergens zin in. :/
|
Mijn broertje die met alle kabaal en 3 vrienden om 9 uur smorgens aan komt zetten. :o
|
Aan de klote woninbouw die ons geen duidelijkheid geeft over het krijgen van de sleutel
*Belt maar weer eens* |
dat ik ziek ben.........
|
Dat ik nu moet gaan leren, ik heb zo tentamen, en ik blijf weer achter de comp hangen. Grrrrrrrr. :mad:
|
De surveillante met hoge hakken in de aula van onze school, waar ik boven een tentamen zat te zwoegen
(klik...klak...klik...klak) :mad: |
Clips waarin mensen instrumenten kapot gaan maken... De poema's is ook niet meer wat het geweest is...
|
De poetsvrouw die hier door het huis heen drentelt, en ik haar maar ontwijken omdat ik bang ben dat ze tegen me gaat praten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik mag niet klagen natuurlijk...:) |
Nog nergens aan, gelukkig. Morgenavond ga ik me wel ergeren aan mezelf, waarschijnlijk. :)
|
De trein, want hij kwam een half uur te laat
|
Dat ik vroeg op moest staan vandaag
|
ik heb me vandaag tot nu toe geergerd aan
..mijn voorband die leeg was ..mezelf omdat ik weer eens veel te veel gepland heb en dus nooit alles af kan krijgen vandaag en zal me nog gaan ergeren aan ..nogmaals mezelf, nu omdat ik zo'n belachelijk baantje heb ..mijn collega's ..mijn werk |
ik moest op de pasfoto en die man ging me helemaal met m'n hoofd in zo'n vaaage positie zetten...maakt ie zo'n dom grapje en nou sta ik dom op de foto :( (digitale camera) en kmocht nie opnieuw terwijl mensen voormij dat wel mochten :mad:
|
Citaat:
Ik erger mij op dit moment nergens aan. :) |
Mijn grootste ergernis vandaag was het feit dat ik door de kou naar de bibliotheek en de supermarkt gefietst ben. Ik dacht alle boodschappen te hebben, maar ik ben het hoofdingrediënt van m'n eten vanavond vergeten :o
Ik had geen zin om terug te gaan, dus nu eet ik vanavond wat anders. Mensen, wat hebben wij toch een goed leven als dit de ergste dingen zijn die ons op een dag gebeuren.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |