![]() |
Naam: Nachtleven & Festivals
Ik vind "Nachtleven & Festivals" een beetje een mislukte naam,
hij is niet pakkend genoeg.. Is "Feest & Festivals" niet meer iets? (of open ik nou een onzinnige topic?) |
Hij zegt wel waarover de topics gaan en feest is weer meer dan nachtleven.
|
McLaren
M - Zeikwijf Dat zou pakkend zijn :rolleyes: |
Citaat:
(maar datr wisten we al van je) |
Citaat:
Gelukkig jij niet dat scheelt (y) Ontopic: Titel is niet zo veel mis mee imho. |
idd, gewoon zo laten
|
Het Nachtleven is destijds de vervanger geworden voor de Afterparty, dus dat is voor een reden gebeurt, dat blijft staan. Toen kwam de discussie boven water over waar festivals nou heen zouden moeten en wat te doen met alle trance/dance topics en concerten. Na veel overleg met zowel leden als Admins zijn we toen tot de conclusie gekomen dan alle festivals op Nachtleven komen te staan en alle concerten etc op muziek.
Vandaar dat we nachtleven uitgebreid hebben naar Nachtleven&Festivals. Wat wou je er anders van maken? Het is namelijk niets anders dan die 2. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is vooral de bedoeling dat het de lading dekt. Uitgaan (café, discotheek etc.) en bezoeken aan festivals.
|
Citaat:
maar de meeste fora hebben speciaal een pakkende naam ARTisitiek Dansen op Papier etc :) |
Is wel goed zo. :)
|
godsamme zeg, boeiend? Tis toch voor iedereen duidelijk zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En als je er nu gewoon 'het uitgaansleven' van maakt, zijn die festivals dan niet gelijk gedekt onder die naam?
|
Citaat:
|
Citaat:
Nachtleven en uitgaansleven dekken allebei de lading niet die het heeft. Nachtleven en Festivals wel. |
Citaat:
|
ach ik snap geeneens waarom festivals niet gewoon op muziek kunnen
|
Citaat:
maar er zal vast wel beuwts voor gekozen zijn het te splitsen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |