![]() |
er loopt weer een ponyslachtende gek rond!!!!!
heeeeelp!! ik doe een oproep aan alle paardengekken...zet aub al je ponys in stal ofzo!!!
ik vind dit echt eng! ze moeten die man (of vrouw, of meerdere) echt zelf bewerken met een mes!!! (sorry hoor, maar je moet echt niet helemaal 100 zijn als je onschuldige dieren zoiets aandoet) wat vinden jullie??? |
Om eerlijk te zijn vind ik helemaal niks.
Heel sneu voor de eigenaartjes enzo. |
sneu voor de eigenaren??!!! sneu voor de DIEREN zul je bedoelen...arme beestjes...
|
Waar gaat het heen met deze wereld!? THIS WORLD HAS GONE MADDDDD!!!!!!!! :|
|
je heb helemaal gelijk!!! zoiets doe je toch niet???
|
die mensen die die pony's zo mishandelen moeten zelf gewoon ergens worden vastgezet en zelf helemaal worden bewerkt met een mes!!en niet zo'n beedje ook....
zo! :( |
Waarom mag dat niet? en het slachten van paarden (en anderen dieren) wel?
|
Citaat:
en hierbij worden ze mishandeld, en hierbij is het erg voor eigenaar. bij de slacht kiest de eigenaar er zelf voor |
Citaat:
|
ja ranzig zeg, dat was laatst op tv een familie had de volgende ochtend hun favoriete pony afgeslacht en zwaar mishandeld in de wei gevonden.......
weer een andere gezin had 1 van hun schapen zwaar mishandeld met een stok in z'n reet gevonden dan ben je echt ziek :mad: trouwens ook verschrikkelijk voor de kinderen die altijd met op die pony reden en hem verzorgden enz enz..... :eek: je zou zo je hond maar vinden ofzo :eek: |
Bij mij in de regio is er ook zo'n idioot actief geweest....DOODeng. Stak konijnen en cavia hokken met dieren erin in de fik, verminkte allerlei dieren in de wei.........ZO verschrikkelijk. Ik vraag me echt af wat daar zo geweldig leuk aan is en hoe iemand dat uberhaupt KAN, dan moet je toch wel zo ver heen zijn :| Kijk, op dat soort personen moeten ze nou wetenschappelijke tests doen ipv op onschuldige dieren!
|
In Duitsland is zo'n hele bende. Ook was daar ooit een hele privéstal getroffen door een stel van die gekken. Alle paarden dood...
Gelukkig heeft onze manege bewaking van 5 creepy honden (ik moet ze niet echt:p) en een stel stalknechten. |
Citaat:
Dat vind ik heel wat anders dan zomaar voor de lol een paard pijn doen/afmaken. :rolleyes: (gelukkig staan mijn pony's 's winters de hele dag op stal, behalve die 1,5 uur dat ik ze rijd, moet er niet aan denken dat hun zoiets zou overkomen, vooral Heros betekend meer voor me dan (bijna) wie dan ook...) |
Citaat:
|
echt ziek als je zoiets doet zeg :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Buiten laten staan in de winter heb ik 1 winter geprobeerd, maar hij vind het nix aan, gaat hij bij het hek staan en schrapen met ziojn hoef dat hij weer naar binnen wil. (hij heeft het echt heel snel koud en heeft een pesthekel aan regen, blijft hij nog liever op stal een beetje rollen en spelen met z'n skippy in de warmte) hij mág wel van mij in de wei staan, hij vind het gewoon geen zak aan in de winter.... (ik geef toe: het is ook wel een beetje een verwend mietje hoor, koukleumpje :p ) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind die 23 uur per dag op stal paarden zo zielig. Mogen ze alleen maar de benen strekken als er iemand opzit. Hoe kun je dan lekker bokken en gek doen? |
Citaat:
|
Citaat:
Hij gaat binnenkort trouwens wel naar een nieuwe stal, waar hij wel elke dag in de wei gaat, ook in de winter. Alleen dan heeft hij een speelmaatje, dus ik hoop dat hij zich dan een beetje vermaakt :). |
Citaat:
|
Citaat:
maar wat had je van mij willen horen dan? ben wel benieuwd. Ik ben niet iemand die naar slachterijen gaat om dieren te bevrijden, zoals mijn broertje, en dat zie ik mezelf ook niet snel doen. Tuurlijk is het meer dan jammer dat er levende wezens gefokt en geslacht worden om door ons geconsumeerd te worden, maar ik heb geen zin om mezelf daar net als mijn broertje 24/7 actief mee bezig te houden. Alleen naar mijn mening is er wel degelijk een verschil tussen het consumeren van dieren en het martelen van dieren. In principe is het hetzelfde ja, daar ben ik het zeker mee eens. Maar bij het slachten vh consumeren van dieren wordt het tenminste nog in 1klap gedaan en met een "doel". Bij het martelen van die beesten dmv er messen in te steken etc. doe je het gewoon voor de fun, en verder niets, niemand die er wat aan heeft. |
ik vind het echt gestoord dat mensen een dier en vooral een paard waar je echt een band mee kan krijgen dood kan maken! :mad: en op welke manier vindt ik echt schandalig, als ik zo iemand zou tegen komen of als die opgepakt wordt zou ik hem de dodstraf geven want een dier kan zich toch niet verdedigen? ik moet er niet aan denken dat mijn paard afgeslacht word nu is ze eindelijk zover dat ze mensen vertrouwd want ze is verwaarloosd geweest en als er dan zoiets gebeurt ook al is ze dan dood dat is toch verschrikkelijk?
:confused: |
Citaat:
Je hoeft niet 24/7 bezig te zijn met dierenleed, maar je kan op zijn minst de bewuste keuze maken om te weten wat je eet. |
mensen die dieren mishandelen enz. we raken eraan gewend :rolleyes:
|
Citaat:
Ik zeg toch ook niet dat het terecht is dat die dieren in die kleine hokke gestopt worden etc. (absoluut niet) maar naar mijn mening is dat wat anders dan voor je lol een dier snijden of in de fik steken. |
Citaat:
Je ging alleen zeggen dat het bij de ene in 1 klap gebeurd,. Ik probeerde even te verduidelijken dat het niet in 1 klap gebeurd. |
Citaat:
|
neej tuulijk kan je ook een band met je goudvis krijgen dat zeg ik niet maar een paard is gewoon... tja een beetje moeilijk uit te leggen maar ik heb nou eenmaal ervaringen met paarden en niet met de goudvis van m'n broertje. ik heb gewoon een hele goede band met m'n paard en dat was gewoon ff een voorbeeld :)
|
Je moet zo'n idioot met een slagersmes bewerken.
ALF terroristen aan de macht. :rolleyes: |
Citaat:
|
http://www.webdeveloping.nl/upload/?7937387922
Paardenslacht is ZO zielig, ik snap niet waarom mensen zoiets zouden willen doen, opluiten in een inrichting die mensen :( :nono: |
Mja, ik vind het ook niet kunnen, het hoort niet. Maar ik vind hyperactief doen om paarden ook weer overdreven :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind mensen die dieren mishandelen echt ziek in hun hoofd!!
Waarom zou iemand zo een onschuldig dier pijn willen doen?? Nou , ik zou het wel weten, ik zou alles dubbel en dwars terug doen bij diegenen :mad: :evil: ziekelijk gewoon... |
Citaat:
|
er zit paardenvlees is kroketten :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|