![]() |
Coheed and Cambria - In Keeping Secrets Of Silence Earth : 3
Ome kor heeft nog geen topic erover aangemaakt volgens mij. Dus bij deze de eer aan mij. Ik heb nu pas de intro en 4 nummers binnen....
...maar, MENSEN, wat is dit goed! http://coheedandcambria.com/images/release.side.jpg Lange, uitgebreid gestructueerde nummers, dynamiek, emotie, catchy maar niet TE catchy... check it out. |
Ik ga hem pas vaker luisteren als hij bij reflections te koop is.
Binnen 2 of 3 weken vertelden ze. Maar tot nu toe blijft hij niet echt hangen. Wat de eerste cd wel enorm deed. Stem vind ik soms teveel op zanger van Alien ant farm lijken, geef mij maar de baby stem :P |
Het vorige album was misschien wel iets zwaarder/meeslepender. Maar ik denk dat ik dit minstens even vet vind.
|
Ik kan die vent zn stem nu iets beter verdragen dan eerst.
raar maar waar. verder heb ik nog niet echt veel naar geluisterd.. weet niet of ik dat nog ga doen ook. Tis goeie muziek, maar die stem blijft een storende factor vind ik. |
ik vind de stem wel brian molko like
|
Citaat:
|
niet 100% maar het heeft er iets van weg
|
ja idd. het zijn allebei van die aparte stemmen, waar je van moet houden :)
ik moest bijv, erg lachen toen ik voor het eerst coheed hoorde. gewoon die uithalen van hem :eek: Molko vond ik meteen al gewoon mooi. |
ik vond hem eigenlijk een beetje teleurstellend
second stage turbine blade heb ik echt kapot gedraait, maar toen ik deze hoorde vond ik hem lang niet zo goed als hun eerste verder wel een prettige cd hoor, ik blijf zn stem ontzettend sexy vinden:D |
ik vind hem ook tegenvallen, de eerste paar nummers zijn idd goed maar halverwege zakt de cd echt schandalig in.
|
Citaat:
|
Ik ben down met deze band. Nieuwe cd is erg goed. Die ouwe ook. Maar ken ze pas net. Daarvoor deed ik ze af als emocrap(oogkleppen goooooo ;)).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |