Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   me ex wil me terug... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=642203)

charmedgirl 26-10-2003 18:10

me ex wil me terug...

owk ik heb een probleempje..
ik heb ongeveer twee maanden iets met een gozer gehad toen hij het uitmaakte.. ging heel vaag allemaal. snapte er geen zak van want hij had het over dingen op een rijtje zetten enzo en dat ie nog nie eg gebonden kon zijn.
daarna ging ik nog steeds best veel met hem om enzo (ik zie hem zoiezo twee keer per week op me werk) maar zei ie ook van die opmerkingen van "ik hoop dat ik vanavond je avondje kan opvullen* --> dus filmpie kijken enz. wel normaal hoor niks gebeurt ofzo.. maar hij deed wel soort van verliefd.
ondertussen vond ik hem nog steeds heel leuk en probeerde zo goed mogelijk er vanaf te komen zodat we normaal vrienden konden zijn... zegt ie afgelopen week dat ie spijt heb en dat ie me terug wil..
ik weet nu eg nie wat ik er mee aan moet!! :confused:
ik ben gewoon bang dat ie me dan na een paar weken weer laat zitten ofzo.. (hij zegt van niet.. maja dat zeggen de meesten :o )
wat zoude jullie doen??

ik heb trouwens al twee keer met hem gehad.. zat een half jaar tussen.. en iedereen verklaard me voor gek als ik nu weer wat met hem zou krijgen en vinden dat ik nie zo makkelijk moet toegeven...

Wes 26-10-2003 18:18

3 maal is scheepsrecht? Zou er zelf iig niks mee beginnen, als ik ergens een hekel aan heb is het wel treuzelkonten die spijt krijgen van hun beslissingen, neem dan ook de gevolgen voor je rekening.

cagie 26-10-2003 18:21

Ik zou sowieso na de eerste keer al niks meer met hem willen. Ik zou er dus echt niet aan beginnen als ik jou was.

charmedgirl 26-10-2003 18:25

Citaat:

cagie schreef op 26-10-2003 @ 19:21:
Ik zou sowieso na de eerste keer al niks meer met hem willen. Ik zou er dus echt niet aan beginnen als ik jou was.
de eerste keer had ik het uitgemaakt.. omdat ik toen nie verliefd was (dacht van wel maar was blijkbaar nie zo) later werd ik dus wel echt verliefd en vandaar dat ik toen weer wat kreeg :)

Fujitsu 27-10-2003 11:20

Zeg dat het je beter lijkt om vrienden te blijven en als hij het dan opgeeft dan is hij het niet waard. Gaat hij dan nog door betekent dat dat hij je echt leuk vind en waarschijnlijk niet meer zal dumpen. En als je dan nog steeds gevoelens voor hem hebt zou ik ervoor gaan.

maria 27-10-2003 11:43

je kan het opzich wel weer proberen...als jouw gevoelens dat willen...

Multilot 27-10-2003 12:07

Citaat:

maria schreef op 27-10-2003 @ 12:43:
je kan het opzich wel weer proberen...als jouw gevoelens dat willen...

Warsocket 27-10-2003 12:32

Citaat:

charmedgirl schreef op 26-10-2003 @ 19:25:
de eerste keer had ik het uitgemaakt.. omdat ik toen nie verliefd was (dacht van wel maar was blijkbaar nie zo) later werd ik dus wel echt verliefd en vandaar dat ik toen weer wat kreeg :)
jullie hebben nou beide een keer een fout gemaakt door het uit te maken
leer van je fouten en ga ervoor
(als dat goed gaat is het leuk, als het voor een 3e keer fout gaat weet je dat je niks meer met elkaar moet nemen)

Wes 27-10-2003 16:45

Citaat:

Warsocket schreef op 27-10-2003 @ 13:32:
(als dat goed gaat is het leuk, als het voor een 3e keer fout gaat weet je dat je niks meer met elkaar moet nemen)
Dat zei ik juist zeggen na de 1e keer.

rsieswerda 27-10-2003 20:30

Citaat:

charmedgirl schreef op 26-10-2003 @ 19:10:
owk ik heb een probleempje..
ik heb ongeveer twee maanden iets met een gozer gehad toen hij het uitmaakte.. ging heel vaag allemaal. snapte er geen zak van want hij had het over dingen op een rijtje zetten enzo en dat ie nog nie eg gebonden kon zijn.
daarna ging ik nog steeds best veel met hem om enzo (ik zie hem zoiezo twee keer per week op me werk) maar zei ie ook van die opmerkingen van "ik hoop dat ik vanavond je avondje kan opvullen* --> dus filmpie kijken enz. wel normaal hoor niks gebeurt ofzo.. maar hij deed wel soort van verliefd.
ondertussen vond ik hem nog steeds heel leuk en probeerde zo goed mogelijk er vanaf te komen zodat we normaal vrienden konden zijn... zegt ie afgelopen week dat ie spijt heb en dat ie me terug wil..
ik weet nu eg nie wat ik er mee aan moet!! :confused:
ik ben gewoon bang dat ie me dan na een paar weken weer laat zitten ofzo.. (hij zegt van niet.. maja dat zeggen de meesten :o )
wat zoude jullie doen??

ik heb trouwens al twee keer met hem gehad.. zat een half jaar tussen.. en iedereen verklaard me voor gek als ik nu weer wat met hem zou krijgen en vinden dat ik nie zo makkelijk moet toegeven...

hmm, ik herken t... Ik ben dan alleen degene die t al 2x heeft uitgemaakt en t nu weer wil proberen, ze vind me nog wel leuk, maar is id ook bang dat ik t weer uitmaak... Vind ik dus behoorlijk klote, maar ze gaat er wel weer over nadenken...... Tis dan maar me eigen schuld denk ik als ze t niet meer wil ofzo

Lady_L 29-10-2003 20:19

Wees niet te beschikbaar!!! Laat hem maar moeite doen, zeggen dat ie spijt heeft is lekker makkelijk! Laat het hem maar ECHT bewijzen!
Play hard to get!

Succes

leon-v 29-10-2003 22:05

als je hem echt wil moet je er gewoon voor gaan..

bertbart 29-10-2003 22:20

Idd... je moet niet zo makkelijk toegeven... al helemaal niet als hij jou al twee keer heeft laten zitten... probeer te genieten van je verliefdheid, maar probeer ondertussen het geven van de eerste kus zo lang mogelijk uit te stellen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.