![]() |
schets
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=438919
is nogal slordig omdat het dus n schets is, anyway....de onderste hand wil ik nog iets aanpassen maja... |
Houding is koel, alleen het armpje is wel héél erg dun :|
|
de lichtval is heel vet, vooral op z'n hoofd, zoals ik al zei.. voor de rest vind ik m dope, beetje losjes gekleurd, maarja tis een schets... ik vind alleen de sax wat ongedetailleerd... en er is niet echt een mond... maar heel dope hoor :)
|
het blauwe lichtinval is erg gaaf, vind het losse inkleuren juist ook wel wat hebben, heel vet iig :)
|
dat hoofd! geweldig!
|
ziet er goed uit, vooral de inkleuring van het hoofd (y)
|
mooi man :)
Agja over dat geongedetailleerde van de sax, je had nog ergens op de pijp een grote klep kunnen tekenen. Marre (y) |
Vet! Zeeer vet!
Vooral dat hoofd is idd geweldig! Respect!(y) |
Jezus wat illmatisch. :)
|
Leuk gedaan! Het dunne handje mag wel iets dikker ja :p
|
hehehehe te gek!!! en nu een kale schets! ik need to paint more... hehe hurry up!
|
Geweldige stijl!
Alleen de 'houding' van de saxofoon vind ik een beetje vaag aan de bovenkant. Ik vind em niet echt in zijn mond verdwijnen en ik vind hem daar een beetje plat.. heb het idee dat ie niet in dezelfde lijn staat als hoe de muzikant staat.. maar ms wil je dat nog beter uitwerken :) |
huh? hij doet t niet, ook al is t picserver, maar t ligt volgens mij aan picserver want ik kan nu ook niet op mijn account :( ik wil em wel zien eigenlijk
|
waaaa! te geweldig.. :) :D ik word vrolijk van dit soort masterlijke (zelfs schets)posts!
|
alleen die neus... mooie ronde vormen in het gezicht, en dan zo'n rechthoekige neus... kan jouw bedoeling zijn... maar mooier is het om de neus een beetje ronde vormen te geven...
:) |
Mooi :)
Mmm ik word denk k fan van Jou :p |
dope(Y) maar die hand onder is wel een beetje spees, en ik heb niks tegen een jazzneger-zweetdruppel op zn voorhoofd of bij ze oog
dat blauwe licht is echt de shit |
omg omg omg :D
*gaat hem respecteren* |
slordig zegtie
licht is inderdaad vet... misschien ook nog duisternis ter contrast toevoegen |
Gaaf!!!
|
mooi, alleen hij heeft niet echt een nek ofzo...dat is vast de bedoeling van die hele houding van hem, maarhet stoort mij op een of andere manier dat ik z'n nek niet kan vinden :s
verder mag ie wel een mond hebben.. de lichtval is echt supergoed gedaan (y) |
Grappig :D
|
:nono: Nooit saxofoon spelen met bolle wangen!
Maar eh, hij is echt heel cool.. |
Citaat:
|
hehe erg gaaf :cool:
|
De stijl blijft koel :)
Laat ik eens wat puntjes van kritiek geven, voor de verandering: - Alhoewel de vierkant neus onderdeel is van jouw stijl, vind ik een rondere neus wat gepaster. Hetzelfde geldt voor het voorhoofd. - Rechterhand mag wat zichtbaarder vingers tonen die de sax vasthouden. - Sax ronding moet bij het uiteinde wat ronder worden, maar aangezien dit nog een schets is... |
als je sax speelt heb je zowiezo al gen bolle wangen, je pink doe je ook niet omhoog, en je hebt het ding iets anders vast, voor de rest vind ik hem super lache
|
Ik vind m ronduit ruig, fuck die bolle wangen en pink omhoog, gewoon laten zoals ie nu is.
|
Citaat:
|
hip
|
just respect!
|
Hihi, 't lijkt wel een neger !
|
de blauwe schaduw is inderdaad supercool! Knap gedaan....ik kan niet goed inkleuren met de schaduw op de juiste plek enzo (heb ik nog steeds moeite mee) :p
|
erg plezierige schets! :rolleyes:
gewoon de gehele sfeer, mogelijke verbeteringen reeds genoemd |
Citaat:
|
Haha dope!, koele stijl en leuk ingekleurt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha...leuk dik koppiej!
|
jaa te erg natuurlijk :> respect da king
|
:cool:
|
Repecta man
|
om maar weer is lekker tegen de stroming in te gaan:
probeer er wat meer gevoel in te proppen.. die gast staat er een beetje bij alsof het zijn zondagochtendwerk is.. als je een neger sax ziet spelen vliegt de sensatie eraf... dat mis ik een beetje hierzo.. http://www.diamondstateblues.com/sax-appeal.jpg weliswaar geen neger & niet in dezelfde positie maar daar straalt het spelen wel van af. je zou dat gevoel bij deze tekening vergroten door hem wat meer naar voren te laten buigen (tot de sax bijna horizontaal staat) en wat zweet op zijn gezicht te tekenen. |
Wow, dat gezicht! Perfecte uitdrukking. Superbe, alleen dat armpje is wel wat dun maar voor de rest, zeeer dope :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wah geweldig hoofd:) (y) superkoel weer as ever..
alleen de onderste hand klopt niet helemaal, want in wezen houdt ie helemaal niks vast, terwijl het wel zo getekend is:) snap je 't?;o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38. |