![]() |
techno dj's
Techno vond ik tot voorkort niet zo bijzondere muziek. Maar nu zat ik laatst naar een live set van Dave Clarke te luisteren (live @ I love Techno) en het klonk eigenlijk heel lekker.
Weet er iemand nog meer goede techno dj;'s? vooral de wat hardere techno is welkom :) |
|
Chris Liebing, Adam Beyer en Jeff Mills vindt ik meestal wel goed.
Als je echt harde techno wilt zal je dj Rush of dj Amok wel goed vinden denk ik. |
UMEK (aanrader!), Jeff Mills, Marco Bailey, Green Velvet.
|
thanks voor de tips!
|
Citaat:
echt harde techno kun je beter overdog of felix kroecher pakken( meer schranz techno) blitzkrieg check ook : cari lekebusch sven vath umek speedy j de beste techno dj voor mij montana |
Citaat:
|
ghaha, ik heb net een lijst met DJ's op PF neergezet die voor mij welkom zijn op de volgende Teqnology.
Dit was het resultaat: * Alexander Kowalski * Miss Djax * Felix Kroeger * Tomash Gee * Viper XXL * Mario Ranieri * Green Velvet * Richie Hawtin * Sven Wittekind * Vizi * Chris Liebing * Amok * Andreas Kremer * Junior London * Bossi * DJ Boss * Dave Clarke * DJ Frederico * Alter Ego evt. * Miss Kittin evt. Wel aan de harde kant maar dat geeft niet. Allemaal leuke techno dj's :) |
hoe harder techno hoe beter ,gewoone techno vinnik persoonlijk zuigen :eek:
|
Dan zijn bovenstaande DJ's die ik al noemde vast wel bekend bij jou?!
|
Citaat:
wat zijn vergelijkbare dj's/producers? |
Citaat:
|
Alter Ego wat ik nu luister heeft er ook wel wat van weg maar ik zal er nog wel wat noemen.
Livesets topic is al weer ver verdwenen dus die zal ik wel weer trug halen :) |
Citaat:
Derrick May Juan Atkins Kevin Saunderson |
To : Snat$bat$,
heb jij toevallig de set "Oscar Mulero live @ Las Palmas Rotterdam 03-10-2003" En / of weet je een manier hoe ik daar aan kan komen? |
Citaat:
en dan nog dit... HIJ IS GEEN DJ!! hij kān niet eens draaien, hij is gewoon een live act... pffft... ik kan me daar zo druk om maken, iedereen heult ineens met hem, noem maar eens een harde productie van hem die je goed vind, die zal je moeilijk kunnen vinden en dan richie hawtin, hij is inderdaad soms wel hard, maar hij is vooral minimaal en diep, dan is hij op zijn best, vind ik, en dat vind hij zelf ook. ken je dat nummer dat tegenwoordig weleens op tmf is, van plastikman? dat heeeele vage diepe nummer met die donkere stemmen en totaal geen beats... dat is van richie hawtin, plastikman is zijn alterego. download zijn album closer maar en luister er naar, en zeg dan dat richie hawtin een 'harde' techno dj is... sjongejongejonge persoonlijk vind ik harde techno meestal kut ik hou er alleen soms van |
Citaat:
|
Van teqnology heb ik wel 'ns een cd gehoord.. ging wel geloof ik.
|
To Coecie : aan de harde kant, daarmee sprak ik in het algemeen en dus niet alle DJ's die ik opnoemde. Kowalski, Miss Kittin, Clarke en Alter Ego zijn vergeleken met de rest die ik noemde een stuk minder hard maar wel net zo goed.
To Snat$bat$ : Noem is iets wat je zou willen hebben... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sjonge, dioe gozer vraagt om Harde techno
Ok dan Kay D smith Chris Liebing Rush Sven Wittekind Amok Speedy J (niet alles van hem) En als je echt HARD wil :D Promo Daisy Peaky Pounder Maar das meer industrial |
Ik heb elke DJ die ik noemde wel sets dus ook van Viper XXL. Voor Kay D Smith moet ik FF kijken.
|
..:::::: Andreas Kremer ::::::..
Where: @ Warehouse Bielefeld 11-10-03 File Size:137mb Format: MP3. Website: AndreasKremer.com Click me ( rechtermuisknop opslaan als ) WHHAAA echt een te vette set van Kremer. Een een kicke stukje op 1 uur 13 min. :D Alstublieft :) .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sven Vath
Misstress Barbara Carl Cox Michel de Hey Junkie XL :cool: (y) I Love techno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D |
..:::::: Carl Cox vs Chris Liebing :::::..
Where: Live @ Enigma, Paris (new year 2003) File Size: 48mb Format: MP3. You need this to listen to the file: Winamp. Click me ( rechtermuisknop opslaan als ) |
Citaat:
|
|
Laidback Luke is ook (y)
|
als je echt graag over techno wil praten met mensen die er echt veel over vanaf weten, moet je eens kijken op www.beatfreax.nl
een forum vol liefhebbers, ook de meer onbekende namen vinden daar wel waardering |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |