![]() |
Chinees? lekker of niet?
Lekker tomatensoepje vooraf, dan een 2-rijsttafel met gebakken bananen :evil:
Mee eens? |
Zeker lekker! Gebakken bananen idd, of bami, tjap tjoi en natuurlijk saté!
|
Jaaa, kommaar kommaar kommaar :p :D En dan vooral saté, gebakken banaan en bami. Met veel satésaus :cool:
|
Ik vind het wel lekker, maar het hoort niet echt bij mijn lievelingseten ofzo
|
lekker, vooral gebakken banaan en de bami en natuurlijk foeyang hai (of hoe je het ook schrijft)
|
Ik vind dat echt het beste eten wat er is. Het liefst dagelijks. :D
|
Zo af en toe is wel lekker, vult alleen niet echt goed, 2 uur later heb ik altijd weer honger.
|
Ik heb altijd ontzettend veel zin in Fu Yong Hai [schrijf je dat zo?], maar als ik het op heb voel ik me echt helemaal "blah". Daarom eet ik eigelijk nooit Chinees meer.
|
Lekker, maar niet heel speciaal oid. :)
|
Kom op mensen, het is toch de waarheid... het absolute voorgerecht is haaievinnensoep (of is het haaienvinnensoep tegenwoordig)
|
Chinees en Aziatisch eten in Nederland is goor (n)
En sinds waneer is gebakken banaan chinees :rolleyes: En WTF is bami? nederlandse uitvinding? Domme 'ollanders :D |
oh! heerlijk! vooral foe yong hai! :D maar de rest gaat er ook zeker mee door :D ben een echte chinees-eten fan :p
|
baaahhhh!!! ik vind chinees zo ranzig!
nee, niet aan mij besteed dus |
Chinees is echt lekker (maar dan wel alles zonder vlees).
|
chinese tomatensoep is lekker, en babi pangang, en die bamboereepjes uit de tjaptjoi maar de saus erbij niet zo, nasi zoals ze die in restaurants maken is lekker, gebakken bananen zijn ultiem en die kleine gefrituurde deegzakjes met spul erin en dan zoetzure saus erop ook, en verder vind ik het allemaal best te eten maar heb ik net zo lief wat anders.
|
Gewoonweg heerlijk om het in één woord te zeggen... Maar persoonlijk vind ik de Belgische Chinese restaurants toch een stukje beter dan de Nederlandse... Gewoon eens een slechte ervaring gehad in een Nederlands chinees en nu zien ze me daar niet meer hoor,... Het is iets wat ik alle dagen zou kunnen eten... maar ja smaken kunnen verschillen é :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Loempia´s en saté vind ik erg lekker, de rest niet echt.
|
het meeste vind ik lekker, zoals de loempias en alles in die groep, en babi pangpang ofzo en allerlei indonesische eten maar dat is een ander verhaal
|
Citaat:
Van de Chinees mag je mij alles geven, behalve de ei-dingen. |
ach, ik lust het wel (mihoen of loempia), maar vind niet bijzonder.
|
Ik vind ze niet zo lekker, ik eet liever een Duitser ofzo.
|
Citaat:
|
Lekker!...vooral loempia's en saté
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uit eten bij de Chinees:
vooraf portie gebakken bananen, hoofdgerecht rijsttafel met saté, babi pangang en ku lie yuk (oid :)). jammie :) |
lekkurrrrrrrrr
vooral babi pangang |
Standaard indien geen zin in koken
Bami met babi pangang of foe yong hai (y) |
eet ik eigenlijk alleen bij mijn ouders, maar dan:
rijst met gadogado, extra veel pindasaus, gebakken eitje en evt gebakken banaan |
afhaalchinees vindt ik echt TE nasty gewoon... Ik krijg altijd zon behoefte om naar de plee te gaan van chiness eten :bloos:
Dat met die groenten enzo is het enige lekkere(tjap tjoi ofzo?) EN bij de chinees zelf is het ook wel lekker, vooral die soepjes enzo hmmm :D |
chinees is mijn lievelingseten
doe mij maar eerst een grote loempia en dan een rijsttafel met als basis: lading nasi en bami dan tjap tjoi,babi pangang, sate stokjes en varkenshaas met champignons (y) + maggi en veel sambal en knoflookpoeder!! of ik het op krijg...nee er is altijd nog een avond of een dag er na :D daar mag je mij voor wakker maken..is het te veel dan alleen nasi en varkenshaas en champignons (y) :) |
Citaat:
|
Ja!
|
chinees kan lekker zijn....
maar niet als je het bij de afhaal chinees haalt... alles op tafel zet... aan t eten bent, en in 2 bakken (JAWEL ZELFS 2) een zwarte haar vind! :eek: :eek: (dat waren dus 2 haren in totaal , en daardoor verdwijnt je trek in chinees wel :( ) |
Gebakken bananen. En vogelnestdingetjes. Wauw. <3
|
Citaat:
|
Citaat:
Op deze site kun je een route uit laten stippelen :P |
Bananenbollen mjam mjam!! (Is dus niet hetzelfde als gebakken banaan heb ik gemerkt hehe....bananenbollen=warme banaan met deeg eromheen, zeg maar een soort oliebol....gebakken banaan is ook deeg-banaan of harde gebakken banaan-stukjes maar in ieder geval geen bollen.
Vriendlief wou me een keer een plezier doen met mijn bananenbollen-tik maar kreeg toen gebakken banaan mee...gewoon deeg dus en de banaan was errug ver te zoeken!) Verder bami en nasi door elkaar mengen: mmm En een beetje babi pangang erbij/ doorheen zo af en toe (niet te veel, ben geen liefhebber van vlees...vooral niet als er stukjes vet aankleven ofzo) |
Mijn lievelingsgerechten bij de Chinees zijn tjap tjoy en shuan la kai (y)
En die soepjes die ze daar hebben zijn inderdaad (y) |
Ik ben echt gek op gebakken banaan, tomatensoep, Koe you loek (of hoe je dat ook schrijft) babi pangang en bami :)
|
als je iets neemt dat niet nasi is dan weetje je gewoon zeker dat zo vet is dat je er drie dagen op kan teren
|
Jah, vet lekker (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar het is nog steeds wel lekker hoor! |
op zich wel lekker eten, maar ik word het altijd snel zat. ik snap trouwens niet waarom je altijd zo gruwelijk veel krijgt als je afhaalt!! enne...eten die chineesjes zelf ook zoveel dan? is niet aan hun lengte/breedte te zien namelijk :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |