![]() |
sperma zooitje
heej ik ben ff op zoek naar goeie tips...
waar laat je het straaltje sperma als de jongen is klaargekomen van een "handjob". Is er een alternatief op iedere keer een tisue te gaan zoeken? (ben benieuw of hier genieale tips uitkomen...) |
wij hebben altijd een handdoek binnen bereik liggen..
|
Ja, wij hebben vaak ook een handdoek erbij liggen om het van zijn buik te vegen. Of ik lik het er af. Of ik pijp hem het laatste stukje.
|
handdoek
|
handdoek, of over zijn/jouw/beide(?) lichamen laten spuiten en dan lekker met zijn tweeën gaan douchen.
|
Citaat:
Slikken vind ik geen probleem, omdat het dan gelijk weg is, maar eraf likken... dan heeft mijn tong toch iets te veel aanraking met de smaak.. :p |
Citaat:
|
Het beddegoed, wat wasgoed, de gordijnen, zijn haar, de hond. Mogelijkheden genoeg.
|
ik ruk gewoon onder de douche dan heb je die probleemmen niet :D :D :D
|
nou dan moet je slikken vind hij lekker geen zooitje goed.
|
Een doos tissues binnen handbereik houden, dan hoef je er niet naar te zoeken.
|
Heb altijd handdoek op kamer liggen. En anders staat mijn klerenkast erg dichtbij waar mijn oude werktruien nog in liggen van 2 baantjes geleden :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zeg dan gewoon proeven ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
bij eten denk ik aan zon heel soepbord ofzo :s |
Citaat:
|
Citaat:
Serieus: ik vind het wel een zootje als het op buik of andere lichaamsdelen terechtkomt. Hoe goed je ook boent met handdoek of tissue, het blijft altijd plakkerig naderhand, tenzij je gaat wassen/douchen. Die gelegenheid is er echter niet altijd. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik denk er meestal niet aan tijdens een sexpartij, dan en ik te hard bezig met genieten de mensen die condoom gebruiken hebben dit probleem niet dan is het namelijk: condoom af en in de vuilnisbak anders handoekje in de buurt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het wel leukals hij zichzelf ook proeft, mij zoent als ik mijn mond nog vol heb, maar dat is geen voorwaarde om hem door te slikken. Sperma is over het algemeen lekker hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en dan komt het oeroude argument weer "mannen krijgen bij het beffen ook vocht van de vrouw naar binnen..." :rolleyes:
P:roeven de vrouwtjes dan ook van hun eigen doos? Daar hoor je niemand over reppen. Om het maar eens erg banaal uit te drukken :cool: |
Citaat:
Ghehe :p ok dit wil ik wel lezen meiden reply's ?? :D |
Citaat:
|
Ja, maar bij het beffen krijg je geen warm straaltje achter in je keel gespoten. De smaak vind ik niet zo erg, maar het gevoel is gewoon minder. En ik ben het eens met wie-dat-ook-zei : slikken stoort me niet als het zo uitkomt, maar ik ga het niet bewust oplikken.
|
een rol wcpapier op het nachtkastje en daarnaast een prullebak, komt alles goed :D
en idd zonodig slikken als dr nix anders is, vind de smaak opzich niet erg, alleen die nasmaak! als ik dat doe staat er dus ook standaard een fles cola / yoghi naast. vind t niet erg om te doen, maar echt graag doe ik t ook weer niet :) Citaat:
|
en die handdoek gaat dan fijn in de was? ^^
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meestal gewoon met mn mond opvangen, anders in doekje of op zijn buik, of op mijn buik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook weleens: sperma in mijn mond na pijpen > in zijn mond doen, wel een beetje ranzig idee maar mijn vriend vindt het heel geil:) |
mmkay, het ging me ook niet echt zozeer om het antwoord op de vraag, echter wel dat er vaak gezegd wordt "sperma is vies", maar mannen evengoed vocht binenkrijgen (al da niet met een straal)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |