![]() |
erectie gaat weg
telkens mijn vriend in me wil komen gaat zijn erectie weg ... weet er soms iemand hoe dat komt??? hij heeft het ook al ghad bij zijn vorige vriendin...soms kan hij ook gewoon geen stijve krijgen... ligt dit soms aan mij?
xxxxxxxjes |
Tenzij hij helemaal NOOIT een stijve kan krijgen zit het waarschijnlijk tussen zijn oren. Hij maakt zich er te druk om ("oh jee, als het maar goed gaat, als ie maar hard blijft!") en juist door die druk lukt het niet. Zenuwen zijn dé bekendste erectie-killer.
De oplossing? Die verschilt per man lijkt me, maar ik zou beginnen met een stapje terug te doen. Even niet neuken. Alleen maar voorspel, rustig aan doen, niet focussen op die erectie. Laat hem jou verwennen, daar wordt ie vast opgewonden van en verschuif de aandacht dan heel langzaam naar hem toe. Vertel hem dat het jou niet uitmaakt als het lang duurt of even helemaal niet lukt, heb geduld met hem en leg vooral geen druk op hem. |
Nee, het ligt niet aan jou. Hij is een beetje nerveus omdat hij het idee heeft dat het moet, en ja, dan lukt het niet..
De oplossing is dat idee bij hem wegnemen. Praat er even over, zodat het taboe erop weg is. Als jij het begrijpt, is dat al een stap op de goede weg. Volg verder Whuz' advies maar op. |
Flink veel voorspel wil ook weleens werken.
En dan hoef je geeneens in de eerste plaats over te gaan op vingeren oid. Gewoon eerst een uurtje zoenen, en voorzichtig strelen krijgen hem meestal wel in de stemming. |
Heb ik helemaaaaal int begin ook wel eens gehad.
Niets spêciaals, zit hem idd (bij mij toch) tussen de oren. Waarschijnlijk is hij gewoon veel te zenuwachtig. Dus idd, ff trug gaan naar het beginh en mekaar goed laten wennen zonder effectief seks te hebben. Het gaat zeker en vast over, it's only a matter of time |
wejewajemoetdoen,
nou ja dan moet je gewoon eerst pijpen ! anders werkt het natuurlijk niet lijkt me logisch. mischien past hij automatisch het formaat aan je kutje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je vriendje moet je op jou concentreren en niet op zijn erectie.
Anders is er die prestatiedrang en komen er zenuwen en dan lukt het idd niet. Kalm blijven en vooral heel veel tijd nemen. Speel eerst wat met elkaar, dan lukt het zeker. |
Ik vermoed dat hij een SOA heeft :evil:.
|
of het heeft niks met zenuwen te maken, maar met een verlies aal libido (dan zakt alles vrij snel in elkaar). Om erachter te komen of dat zo is kan je hem een keertje tijdens de actie warabij hij normaal verslapt extra opgeilen door dingen te zeggen. IK denk niet dat het prestratieangst is.
|
ja meis ligt echt aan jouw want ik heb dat nog nooit met 1 van me gozers gehad, die blijven allemaal stijf als ik er aan sabbel of als ik ze trek!!! misschien dat je het niet goed doet of dat hij gewoon niet meer van je houd! wat moet je dan ook met zon loservent!! dat is geen vent dat is een slappe hap!
|
dan moet je een klein dun latje bij de hand houden, en als ie ff niet kijkt daarmee een tik erop geven
plezier gegarandeerd :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |