![]() |
De forummer met de beste stijl?
wie vind jij de forummer met de beste stijl?
|
Op mezelf na, Noé, dat spreekt voor zich :)
|
Doe maar weer een mix van Hermione, rodina, Roos en Li, met een paar Avelon invloeden. ;)
|
owkeej dan, net de fporummers waarvan ik de stijl niet weet....
ik zelf wil berbart wel nomineren, en mezelf natuurlijk |
Noé en Bertbart! (y)
|
Ow nu heb ik alleen vrouwtjes genomineerd.
Doe dan nog maar een combinatie van Teunster (de piercing), bertbart (het britney shirtje en kapsel), ADHD (de moves en sex appeal), Marshall (de kleren die ik uitzoek :evil: ) |
Van wat ze posten op 'Wat heb je aan' vind ik rodina, Roos & Noé wel een leuke stijl hebben.
|
deathbritney
|
Citaat:
|
Ik heb de langste :cool:.
|
Citaat:
|
waar is dit op gebaseerd dan?
bijvoorbeeld Noé heeft niet eens foto's in het foto album.. |
Citaat:
|
Citaat:
maar serieus, waarom worden mensen genomineerd voor de beste stijl als er maar 5 foto's in dat fotoalbumgebeuren passen? ik heb ook wel 5 foto's van mezelf waarop ik er leuk uitzie en goeie stijl en zo, maar veel dagen ga ik ook gewoon bescheiden door het leven... helemaal in het zwart of zo, dat past wel bij me. en wat is eigenlijk de beste stijl? Ik heb echt de pest aan van die over de top meisjes die zich iedere dag weer proberen te overtreffen, blugh (n) toevoeging: en ik zou me alleen maar gevleid voelen met een slechtste stijl-award. al die mensen die per direct de mode volgen ook al staat het ze helemaal niet... en ziet het er sowieso niet uit, nee geef mij dan maar een hele slechte stijl, ik bedenk het tenminste nog n beetje zelf |
Citaat:
Ik weet het niet zo goed eigenlijk, ik verdiep me niet zo in stijlen van medeforummers. Maar ik vind Olga (expl. boy of hoe ze ook heet hier :D) een erg gave stijl hebben. Hermione ook wel (al weet ik dat niet zo heel goed) en Sjeherazade ook :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn gehele click :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je zegt dat je liever er niet uitziet, dan dat je verzorgd erbij loopt. Want daar komt het in feite op neer. Dat vind ik een beetje kortzichtig. |
Neenee nee
ik word verkeerd begrepen! ik vind stijl en mode ook heel leuk maar ik heb gewoon een hekel aan van die mensen die zich zo ontzettend volgens de mode kleden dat het bijna weer lelijk is. Gewoon dingen aandoen die totaal niet bij ze passen en zo. dus niet onverzorgd, neeee! |
Citaat:
|
niemand
maar ik vraag me af waarom jullie hier gezamenlijk bepalen waarom jij de beste stijl hebt als je niet eens foto's online hebt die iedereen kan bekijken of zo... toevoeging: ik bedoel, als jij zo geweldig bent, dan wil ik het ook zien ;) |
~Sjehezarade~ (y)
Firefly |
Citaat:
Verder bestaat er nog het "wat heb je aan-topic" en ben ik gewoon hardstikke leuk! |
de stijl van avelon en sjeherazade vind ik mooi..
en voor de rest weet ik het eigenlijk allemaal niet zo goed. iedereen heeft wel eens iets waarvan ik denk heej wat leuk. |
MargotTenenbaum, nooit eerder iets van je gelezen maar wordt nu al moe van je.
bertbart, italianboy en bubbels(die er alleen nooit meer is, maar die vond ik er altijd erg goed uitzien) |
dan word je dat toch... ik ga inderdaad maar weg van dit topic, oppervlakkige mensen bah bah
|
Ik vind de stijl van Avelon, Diana's Acolyte en Dying Bride heel leuk.. Vind het ook vooral heel goed bij hen passen (y)
|
avelon, zeker weten...
verder ook nog hermie en poorleno enzo, denk ik. |
Ja en D~A ook natuurlijk.
|
Citaat:
de jouwe vind ik ook leuk maar heb jou nooit in het echt gezien maar van foto's enzo (y) |
ik post hier dan wel zelden, maar sjezzie, britt en d-a hebben leuke kleertjes en enig haar <3
en xbellex heeft een goede zonnebril (y) |
Citaat:
|
Mortischa
|
Citaat:
Ga inderdaad maar terug naar je grot; dat lijkt me het beste voor de verstandhoudingen. |
Ik vind avelon, sjeherazade, mortischa en poorleno wel een leuke stijl hebben. :)
|
Citaat:
(al heb ik niet echt een stijl) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ben volledig met je eens. Lifestyle is een kissing as wedstrijd en als je teveel vragen stelt en je niet aan de "regels" houdt ben je een loser :rolleyes:. je moet tegenwoordig geaccepteerd worden voordat je je mening mag geven .en oh stel dat de popi mensen van lifestyle je niet mogen dan heb je helemaal geen kans meer .jammer het was vroeger leuk .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
MM ik ben niet echt origineel maar ik nomineer toch britt (oeh als die dit topic leest krijgt ze 'n egoboost van hier tot vlaardingen). |
Citaat:
*exohartje* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23. |