![]() |
Instrumenten kapot maken...
Wat vind jij daar nou van, dat ze in sommige clip's instrumenten kapot gaan slaan?
Ik kan me er ontzettend aan ergeren, ook al zijn het dan misschien 'nep'instrumenten.. Wat vind jij? |
Erg praktisch is het niet.
|
t begint een beetje cliché te worden
|
vet zonde...de koelheid is er na 10000x wel een beetje vanaf
|
dat is stoer man.
|
Citaat:
|
Citaat:
tenzij britney zoiets zou doen :D |
Ik vind het zonde, geef 'm dan aan mij ofzo.
Of nog beter: Verkoop 'm en geef het geld aan een goed doel. :p |
Beetje jammer, geef het dan aan een fan die is er dan weer helemaal blij mee.
|
toen the who het deden was het gewoon vet :P nu wil iedereen het een beetje nadoen....
maar waarom zou je je gitaar in godsnaam aan een fan geven en er geen lol aan beleven terwijl je hem ook lekker bruut kan slopen, en lekker zelf de lol ervan beleefd, die gasten hebben toch geld genoeg en ik vind niet echt dat mensen derover moeten zeiken, het zijn hun instrumenten, tis hun geld |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
haha, denk je echt dat als je op TV ziet dat die instrumenten gesloopt worden, dat de band ook maar een cent aan die dingen betaald heeft? Vaak gebeurt het dat bands op tour gewoon lokaal of per land apparatuur huren, en dat gewoon na afloop slopen. Wel ruig, maar die verhuurder word daar ook niet vrolijker op. |
Citaat:
|
Ik kon wel lachen om het feit dat The Vines werden vergeleken met Nirvana na een bar slecht optreden dat eindigde met een zanger die alles sloopte omdat Nirvana dat vroeger ook deed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kon wel huilen toen een of andere gare band een Gibson LP Custom ed. kapot sloeg..
|
zonde. en tis heus niet stoer ofzo :nono:
|
pff...
het is juist goed voor de economie.. hoe meer instrumenten er gesloopt worden, des te meer er weer bij komen |
Ze moesten die mensen zelf mollen =P
Weet je hoe zonde dat is.. :/ |
Citaat:
|
Leg die agressie dan liever in de muziek.
|
Pete Townshend kan dat heel goed... :mad: en dan met gibson sg's :mad:
En toen Jimi zijn gitaar in de fik stak was t ook wel lache :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pff ik kan me voorstellen dat het leuk is als je toch geld zat hebt...hehe lijkt me ook wel chill, keertje van alles slopen zonder een boete of gezeik te krijgen...
maarja om er naar te kijken, idd de lol is er nu wel vanaf... |
beetje zonde.
geef dan aan mij denk ik altijd. ipv ze te slopen kun je ze ook wel aan de minderbedeelden uitdelen. soort robin hood-idee. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Bij Nirvana was het soms de climax van een optreden:)
|
Vind het altijd zo sneu uitzien als ze na 20x rammen nog steeds geen deukje in hun gitaar hebben gekregen, beetje slapjes (n)
en verder: zonde. |
toen de spades op lowlands hun shit trashten, was het opzich wel vet... (y)
|
^hehe jazeker, the spades was zowiezo zwaar chill, hoe lam was die gast he en ook nog ruzie zoeken met zun eigen gitarist :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vind het juist keistoer,vooral als ze het elke avond doen omdat het dan juist zo spontaan is en niet gepland ofzo, kei stoer, jammer dat Spike het nooit doet :(
|
Citaat:
stoer he>? :P waar blijft jou foto eigelijk :P |
Citaat:
De zanger heeft er toch ook gewerkt? |
Citaat:
|
mja zonde
et was leuk voor een keer, maar nu doen zelf de sugababes het... |
Citaat:
|
Citaat:
http://members.lycos.nl/smiekjuh182/hpbimg/01250016.JPG en dat van die zanger, zou best kunnne :P |
Citaat:
|
mja misschein post ik nog wel een keer een foto...scanner mot aangesloten worden enzo...en ik ben een beetje lui en tja...
|
Citaat:
Nee...tis idd gewoon achterlijk om instrumenten kapot te maken :S Ik bedoel...wat voor nut heeft het? Wil je je agressie kwijt, ga dan op mekaar inslaan maar laat die instrumenten daar buiten :s En dan later op tv verschijnen voor een of ander amerikaans propgandaprogramma en zeggen dat vandalisme slecht is :| |
Citaat:
en ze slaan een set kapot terwijl ze er zelf niet eens op spelen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11. |