Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   teveel sex kan... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=64313)

tortelduif 22-04-2002 01:55

teveel sex kan...

stelling :
teveel sex kan impotentie veroorzaken , eens oneens ?
teveel sex kan zin in sex verminderen , eens oneens ?
teveel sex kan ervoor zorgen dat je er geen plezier meer bij hebt , eens oneens ?

jullie meningen graag !!!

cha0s 22-04-2002 02:07

oneens (volgens mij bullshit zelfs.. maar weet k nie zeker), oneens, oneens :)

sex is wat je ervan maakt...

tortelduif 22-04-2002 04:40

Citaat:

cHa0s schreef:
sex is wat je ervan maakt...
ben het helemaal met je eens maar ..... wat als je alles al gemaakt oftewel gedaan heb begint t dan niet ... eentonig ...saai ...gewoon te worden ???

Koen 22-04-2002 06:43

Citaat:

tortelduif schreef:

teveel sex kan impotentie veroorzaken , eens oneens ?

*PROEST*

Daar hoef je geen stellingen over te openen. Over een stelling kan je discussieren, en je mening geven. Over dit deel v/d stelling iig niet, want dat is gewoon volslagen onzin :D

Triloxigen 22-04-2002 08:19

1ste: zal ene feit moeten zijn dan
2e: als je slechte sex hebt misschien
3e: is hetzelfde als 2 :rolleyes:

wat is dit nou weer voor topic?

tortelduif 22-04-2002 09:46

Citaat:

Koen schreef:

*PROEST*

Daar hoef je geen stellingen over te openen. Over een stelling kan je discussieren, en je mening geven. Over dit deel v/d stelling iig niet, want dat is gewoon volslagen onzin :D

als dit onzin is waarom heb ik er dan last van ????

jullie probleem is soms dat julllie denken overal verstand van te hebben ... maar dat is niet altijd zo

cha0s 22-04-2002 10:26

Citaat:

tortelduif schreef:

jullie probleem is soms dat julllie denken overal verstand van te hebben ... maar dat is niet altijd zo

Impotentie komt niet doordat je teveel seks hebt gehad, dr zal een andere reden aan vast liggen... (huisarts al bezoekje gebracht?)

Wat noem je btw teveel seks?

cha0s 22-04-2002 10:27

Citaat:

tortelduif schreef:

ben het helemaal met je eens maar ..... wat als je alles al gemaakt oftewel gedaan heb begint t dan niet ... eentonig ...saai ...gewoon te worden ???

Neej, je hebt nog zoveel variaties van het bestaande, en zolang 't spontaan gebeurt en je niet volgens een draaiboek neukt gaat 't nooit vervelen.

spacegirl 22-04-2002 11:25

oneens

'I'he Prophet 22-04-2002 12:07

Alles oneens.

Kirk22 22-04-2002 12:46

Citaat:

tortelduif schreef:
[B]stelling :
teveel sex kan impotentie veroorzaken:
onzin
Citaat:

teveel sex kan zin in sex verminderen
tegenovergestelde...
Citaat:

teveel sex kan ervoor zorgen dat je er geen plezier meer bij hebt
als je steeds hetzelfde doet wel ja...

tortelduif 22-04-2002 13:02

Citaat:

cHa0s schreef:

Neej, je hebt nog zoveel variaties van het bestaande, en zolang 't spontaan gebeurt en je niet volgens een draaiboek neukt gaat 't nooit vervelen.

meestal gaat t niet meer spontaan en wel via een draaiboek !!!

veel sex is iedere dag 1 -2 keer , een jaar door ...

cha0s 22-04-2002 14:42

Citaat:

tortelduif schreef:

meestal gaat t niet meer spontaan en wel via een draaiboek !!!

veel sex is iedere dag 1 -2 keer , een jaar door ...

dat vind ik nog niet echt veel seks ofzo hoor :) hehe, ik zit gemiddeld met uitschieters naar boven, en naar beneden op 2 a 3 keer per dag (als 'k er zie, en dat is bijna elke dag)

en vervelen gaat 't nog steeds niet. en 't gebeurt nog altijd spontaan... (als 't niet spontaan gebeurt isser zowiezo nix aan...)

Freyja 22-04-2002 15:06

Als het lekkere sex is wil je alleen maar meer :D:D

metalgirl 22-04-2002 15:18

Citaat:

tortelduif schreef:
teveel sex kan zin in sex verminderen, eens oneens?
Oneens, het kan misschien juist wel de zin vermeerderen omdat je weet hoe lekker het is (als het lekker is dan).

Citaat:

teveel sex kan ervoor zorgen dat je er geen plezier meer bij hebt, eens oneens ?
Ligt eraan hoe goed je partner is :)

Black 22-04-2002 15:24

Citaat:

'I'he Prophet schreef:
Alles oneens.
I agree

tortelduif 23-04-2002 00:30

Citaat:

cHa0s schreef:

dat vind ik nog niet echt veel seks ofzo hoor :) hehe, ik zit gemiddeld met uitschieters naar boven, en naar beneden op 2 a 3 keer per dag (als 'k er zie, en dat is bijna elke dag)

punt 1: niet zo opscheppen chaos wantte je moet wel bijhouden wat je schrijft natuurlijk !!!
hier zeg je dat het 2 a 3 x per dag doet 7 dagen in een week dus das dan minimaal 14 x in de week dat kan oplopen tot 21 keer in de week ... alles heeeel leuk en aardig ( geloof je ook best , NOT ) wantte bij het topic ehmz ... hoe vaak doe jij het in de week met je vriend(in) zeg jij ( en dan citeer ik ):

gemiddeld zo'n 12x per week, met uitschieters naar beneden en naar boven....

dus aub schep niet zo op , als ik een topic plaatst is die bedoeld voor serieuse replys en geen opschepperij , ok !!!

Citaat:

cHa0s schreef:

en vervelen gaat 't nog steeds niet. en 't gebeurt nog altijd spontaan... (als 't niet spontaan gebeurt isser zowiezo nix aan...)

zoals ik al zei t gebeurd niet meer zo spontaan dus deze mening daar heb ik niks aan !!!

lees eerst schrijf daarna pas !!!

Heartbeat 25-04-2002 12:38

oneens x 3:D

Triloxigen 25-04-2002 13:24

Citaat:

Heartbeat schreef:
oneens x 3:D
waarom up je een loze topic met een loze reply?

cha0s 25-04-2002 14:35

Citaat:

tortelduif schreef:

punt 1: niet zo opscheppen chaos wantte je moet wel bijhouden wat je schrijft natuurlijk !!!

doe ik ook

Citaat:

hier zeg je dat het 2 a 3 x per dag doet 7 dagen in een week dus das dan minimaal 14 x in de week dat kan oplopen tot 21 keer in de week ... alles heeeel leuk en aardig ( geloof je ook best , NOT ) wantte bij het topic ehmz ... hoe vaak doe jij het in de week met je vriend(in) zeg jij ( en dan citeer ik ):

gemiddeld zo'n 12x per week, met uitschieters naar beneden en naar boven....
ik zie dr toch ook niet 7 dagen in een week? d'oh... ik zeg hier trouwens ook niet elke dag... maar goed.. ik reken ook wel ffies voor je:
5x2 = 10 .. en 5x3 = 15 zo heej... scheelt met jou cijfers he? :rolleyes:

Citaat:

dus aub schep niet zo op , als ik een topic plaatst is die bedoeld voor serieuse replys en geen opschepperij , ok !!!
zal 't voortaan wel achterwege laten. 't was btw alleen om aan te geven dat ik 't niet superveel vond, omdat k dr zelf boven zit... en dat dat niet extreem veel is nog... niet bedoeld als opschepperitus...

Citaat:

zoals ik al zei t gebeurd niet meer zo spontaan dus deze mening daar heb ik niks aan !!!
en waar maak je dat uit op?

D1984 25-04-2002 20:05

De eerste stelling is zeker weten bullshit. Heb ik pas nog ergens gelezen.

De tweede stelling is bij mij ook niet van toepassing, hoe vaker hoe beter.

Stelling 3; Da's bij mij wel waar, als je het te vaak doet dan wordt het zo'n gewoonte, het moet wel speciaal blijven natuurlijk. En anders heb ik er idd geen plezier meer aan

Koen 25-04-2002 20:30

Citaat:

tortelduif schreef:

Als je daar daadwerkelijk last van hebt zou ik je inderdaad een doktersbezoekje aanraden, want dat gaat niet goed met je.

Ik heb inderdaad niet overal verstand van, maar als ik reageer weet ik wel wat ik zeg...

Empaled 26-04-2002 17:30

Citaat:

Morgan schreef:
Als het lekkere sex is wil je alleen maar meer :D:D
idd :D i totaly agree, om de mensjes in het engels te volgen :D

^AmArU^ 26-04-2002 17:56

Ik ben het met alle stellingen eens;
Ik denk dat alles op hetzelfde neerkomt;
Saaie seks -> verminderde seks -> impotentie
dit kan zeker
zien we in Amerika heel veel

*mystery* 26-04-2002 17:59

dit is niet echt een stelling. je kan hier niet echt een argument of mening op geven. Vooral niet het eerste. Dat je van sex impotent wordt is geen stelling. ook geen mening, dat is niet eens wetenschappelijk bewezen. De andere twee verschillen denk ik per persoon en relatie

nare man 27-04-2002 00:48

Teveel sex kan ervoor zorgen dat je minder bier drinkt, en dat is slecht

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09.