![]() |
teveel sex kan...
stelling :
teveel sex kan impotentie veroorzaken , eens oneens ? teveel sex kan zin in sex verminderen , eens oneens ? teveel sex kan ervoor zorgen dat je er geen plezier meer bij hebt , eens oneens ? jullie meningen graag !!! |
oneens (volgens mij bullshit zelfs.. maar weet k nie zeker), oneens, oneens :)
sex is wat je ervan maakt... |
Citaat:
|
Citaat:
Daar hoef je geen stellingen over te openen. Over een stelling kan je discussieren, en je mening geven. Over dit deel v/d stelling iig niet, want dat is gewoon volslagen onzin :D |
1ste: zal ene feit moeten zijn dan
2e: als je slechte sex hebt misschien 3e: is hetzelfde als 2 :rolleyes: wat is dit nou weer voor topic? |
Citaat:
jullie probleem is soms dat julllie denken overal verstand van te hebben ... maar dat is niet altijd zo |
Citaat:
Wat noem je btw teveel seks? |
Citaat:
|
oneens
|
Alles oneens.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
veel sex is iedere dag 1 -2 keer , een jaar door ... |
Citaat:
en vervelen gaat 't nog steeds niet. en 't gebeurt nog altijd spontaan... (als 't niet spontaan gebeurt isser zowiezo nix aan...) |
Als het lekkere sex is wil je alleen maar meer :D:D
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hier zeg je dat het 2 a 3 x per dag doet 7 dagen in een week dus das dan minimaal 14 x in de week dat kan oplopen tot 21 keer in de week ... alles heeeel leuk en aardig ( geloof je ook best , NOT ) wantte bij het topic ehmz ... hoe vaak doe jij het in de week met je vriend(in) zeg jij ( en dan citeer ik ): gemiddeld zo'n 12x per week, met uitschieters naar beneden en naar boven.... dus aub schep niet zo op , als ik een topic plaatst is die bedoeld voor serieuse replys en geen opschepperij , ok !!! Citaat:
lees eerst schrijf daarna pas !!! |
oneens x 3:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
5x2 = 10 .. en 5x3 = 15 zo heej... scheelt met jou cijfers he? :rolleyes: Citaat:
Citaat:
|
De eerste stelling is zeker weten bullshit. Heb ik pas nog ergens gelezen.
De tweede stelling is bij mij ook niet van toepassing, hoe vaker hoe beter. Stelling 3; Da's bij mij wel waar, als je het te vaak doet dan wordt het zo'n gewoonte, het moet wel speciaal blijven natuurlijk. En anders heb ik er idd geen plezier meer aan |
Citaat:
Ik heb inderdaad niet overal verstand van, maar als ik reageer weet ik wel wat ik zeg... |
Citaat:
|
Ik ben het met alle stellingen eens;
Ik denk dat alles op hetzelfde neerkomt; Saaie seks -> verminderde seks -> impotentie dit kan zeker zien we in Amerika heel veel |
dit is niet echt een stelling. je kan hier niet echt een argument of mening op geven. Vooral niet het eerste. Dat je van sex impotent wordt is geen stelling. ook geen mening, dat is niet eens wetenschappelijk bewezen. De andere twee verschillen denk ik per persoon en relatie
|
Teveel sex kan ervoor zorgen dat je minder bier drinkt, en dat is slecht
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09. |