![]() |
masturbatievoorwerpen: wat gebruik jij??
even een rare vraag: wat gebruik jij al masturbatievoorwerp?(leuk galgjewoord trouwens)
ik bedoel, als meisje zijn er genoeg voorbeelden (denk ik tenminste: banaan, komkommer, fles) maar voor de mannen zijn er wat minder alternatieven, ik kan er zelfs geeneen bedenken. iemand ideeen, ervaringen?? |
Citaat:
(ik gebruik ze niet btw :)) |
Mijn handen :D
euhm je hebt wel wat dingen: -opblaaspop -nepvagina -een japanse rukmachine (ben ff de link kwijt) etc. |
|
handen
me vriendins handen fantasie LOL (je kan ook een komkomer uithollen en dara jhe leuter in dumpen, iemand ervaring zo ja hoe voelde dat) |
koud, hij kwam net uit de koelkast, en na enig geschud scheurde hij...... :D :D :D :D :D :D
joke |
Een warme appeltaart :bloos:
|
een perzik
|
puntenslijper ? :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
offtopic: K heb een keer een verhaal gelezen van een gast die dus echt american pie heeft nagedaan (met die appeltaart ja). Die kwam er dus vanaf met een verbrande leuter :D |
Een aubergine uithollen en dan daar je leuter instoppen...en zo zijn er denk ik vast nog wel meer dingen die je uit kan hollen en je leuter in kan stoppen :D
Ehm, nee zelf gebruik ik niks geen voorwerpen. |
Gebruik er geen vreemde voorwerpen voor, maar de mannen hier vergeten wat dingen die je als man als genotsvoorwerp kunt gebruiken! Er bestaan vele soorten dildo's, vibo's e.d. gemaakt voor anaal gebruik. En aangezien jullie daar een prostaat naast hebben zitten, schijnt dat voor jullie een stuk lekkerder te zijn als voor de dames...so have fun ;)
|
Citaat:
|
ontstopper, stofzuiger
|
Wel eens gebruikt:
Vibrator, electrische tandenborstel, kwastje, achterkant van borstel. Nu niet meer overigens, ik hou het bij vingers en vriend. :) |
als je blistex uit een tubetje op een gevoelige plek smeert en dan zorgt dat er lucht langsaf gaat (met je handen wapperen of blazen) voelt dat best leuk :P
|
Elektrische tandenborstel (y)
|
geentje maar als ik over 10 jaar nog maagd ben, genoeg keuze :
oraal http://www.fleshlight.com/main/image...MPinkMouth.gif vaginaal http://www.fleshlight.com/main/image...SMPinkLady.gif anaal http://www.fleshlight.com/main/image...SMPinkButt.gif gebruik je fantasie http://www.fleshlight.com/main/image...SMPinkNonD.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"jaaa?" " de stofzuiger staat vacuum op m'n piemol" "MWAHAHAAAa! eehh, *kuch*, maar natuurlijk meneer, komt u maar even langs" "ok *hangt telefoon op*" nee, dat lijkt me geen succes ;) maar andere bovenstaande dingen lijken me wel te doen, afgezien van de appeltaart misschien :cool: |
ow dus een puntenslijper lijkt jouw wel wat
|
enn natuurlijk die ook niet :D
|
Mini-vibo, 'succes' verzekerd :)
(mits de batterij niet bijna leeg is) |
Citaat:
(hihi weet je trouwens dat er op de verpakking staat dat het een massage apparaatje is voor stijve nek/schouders...yeah right!) |
tijgerbalsem op je eikel of clit (y)
|
Citaat:
maar dat vrouwen hem in der kut konden steken was natuurlijk gauw ondekt |
Citaat:
|
bij onze stofzuiger zit er ergens op de stang een ontluchtingsding voor als hij vacuum zuigt :evil:
|
Citaat:
|
Whaha a new nose, cool :D de Fleshlight
'Cost of one dinner and it will fuck you for years' :D |
liefst gewoon een grote dikke mannelul natuurlijk hahaha
maar andes heb ik wel een vibrator en ik heb ook wel is met een pen of mijn deo busje gemastrubeert |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen, ik heb het liefst een echte piemel tussen mijn billetjes (y)
|
wat schokkerend.
|
Citaat:
|
Voor de mannen: appeltaart?
(denk aan American Pie :) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bij I love 97 terugkijkend op Sex voor de Boeg leerde ik dat een uitgeholde courgette erg fijn kan zijn voor een man.. Zelfs met een vrouw erbij.. courgette om de lul, vrouw dat neuken en voor beiden extra genot (y) Maar ik persoonlijk gebruik niets dan mijn vingers en fantasie :) |
Gebruikt heb ik.. mn vingers, dildo, en flessenhals.. ( na heeel goed schoonmaken)
en nu alleen nog eigen vingers, en die van mn vriend |
Citaat:
|
Citaat:
maar anyway, alleen mijn vingers...ik zou best eens een vibrator willen gebruiken hoor, maar ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten komen, ik ben niet iemand die zomaar een sexshop in loopt ofzo... :s |
www.pabo.nl ;)
|
soms mijn linkerhand en soms mijn rechterhand
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |