![]() |
Plaats je fotoboek link hier.... -->!
:D Sjorry lullige, geile, melige beu... :D
Plaats hier je fotoboek link en reageer in het fotoboek van mensen die hier hun link geplaats hebben!!! Een soort ketting-fotoboek :p Owk ik begin maar :o : Mijn fotoboek Gr, DaLoverBoy |
:(
|
:rolleyes: Heb je er geen of niet leuk?! :confused:
|
|
Het begint met een S en eindigt met -lot.
|
Als mensen de enorme drang voelen om in mijn fotoboek
te willen kijken/reageren, kunnen ze die in mijn profiel vinden, of in de ledenlijst oid van het fotoboek. |
vouwfiets?
|
Lijkt me behoorlijk zinloos. Als iemand de behoefte voelt om te reageren kan die persoon net zo goed in mijn profiel kijken, dat ga ik niet apart in een topic zetten.
|
:( En ik vond het wel :cool: .. Is toch leuk.. Het gaat me ook niet om de reacties want dat kunnen ze ook inderdaad gewoon naar je profiel gaan (al zou de fototopics dan ook zinloos zijn) maar het gaat net als de kettingbrieven om dat iedereen op elkaar reageert!
Is toch melig :confused: Gr, DaLoverBoy |
Citaat:
| | V |
Citaat:
|
dan kijk je maar in mn profiel..
|
Citaat:
|
Neej ik hoef niet speciaal reacties in mijn fotoboek ! Ben ik niet benieuwd naar, ik wilde gewoon kijken hoeveel mensen hieraan mee doen! Sjorry or *melige beu van Stefan is weer eens verpest :( * now i`m :mad: ... :p
"En eigenlijk verveelde ik me een bitje :o " al die stomme tentames komen me de strot uit! Jammer dat mensen niet een keertje met iets mee willen doen.. :|... Trouwens als je een foto bij een foto-topic plaats wil je ook reactie dus, tell me, what`s the difference?! Gr, DaLoverBoy |
|
Nee.
|
|
Nooit van mijn leven.
|
kijk maar in mijn profiel :p
|
Citaat:
Het verschil is dus dat je er dan niet zo duidelijk de nadruk op legt.. Bovendien heeft het geen topic nodig, omdat het op zichzelf min of meer al een topic is... |
|
Dit heeft niet veel zin. Je kan ook gewoon in iemands profiel kijken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |