![]() |
damien rice
omdat ik vind dat hij een topic verdiend:
http://entertainment.ie/music/images/rice.gif erg mooie muziek vind ik. singer songwriter, vrij basic, af en toe aangevuld met een cello en wat strijkers. zeer sfeervol allemaal, en vrij eh ja authentieke nummers. downtips: - delicate - volcano - cannonball |
ja, geweldige muziek!
mijn favoriete nummers zijn volcano, moody monday, eskimo en woman like a man... |
hee, ik zie het nu pas... leuke nickname :)
|
Down ik (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mening volgt nog, maar dat vrij basic klinkt idd niet al te geweldig dus zal het idd wel niks vinden.. |
Tis ronduit saai en vind hem ook een saaie stem hebben. Ik hou wel van gillen en uithalen dat het een beetje spannend blijft..
|
Citaat:
+ik zal het wel downloaden, maar dat zeg ik alleen maar om ontopic te blijven, want het is niet echt mijn ding denk ik maarja, je weet maar nooit |
Damien Rice was wel mooi op London Calling, vooral die meid had een mooie stem (beetje ala de zangeres van Lamb).
Verder heb ik een paar keer naar 'O' geluisterd, maar het is niet blijvend boeiend. |
ik had het toevallig vorige week al gedownload nadat ik er wat over had gelezen, maar ik vind er eerlijk gezegd helemaal niks aan, nogal saai. (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06. |