![]() |
[Hockey] Bondscoach Joost Bellaart stapt op
Na het boycot van de zes hockeyers en het aanblijven van Bellaart is hij nu toch opgestapt.
Citaat:
|
Waarom nu pas :confused:
Dacht hij dat het eerst een grap was ofzo :o |
Waarom doen ze ervoor dan nog zo moeilijk. Gaan ze eerst een extra assistent manager aanstellen enzo, terwijl deze situatie bij de bondscoach allang bekend is. Maar Bellaart bleef maar beweren dat hij gewoon bondscoach zou blijven.
Ik denk dat dit wel een goede keuze is, je moet niet met een coach werken waar de spelers geen vertrouwen in hebben, dat werkt simpelweg gewoon niet. Omdat ik verder (zeer) weinig verstand heb van het hockeywereldje zou ik ook niet weten wie er een geschikte opvolger zou zijn. |
mwa, vervelend voor hem en zijn vrouw en kinderen ik wens die hierbij veel succes (y)
|
vergeet zijn huisdieren niet
|
tja wat moet je hier van zeggen. :confused: Hij houdt de eer aan zichzelf. Persoonlijk had ik het ontslag al eerder verwacht omdat Nederland hoge verwachtingen heeft van zijn nationale hockeyteams.
|
Goed dat ie de eer aan zichzelf houdt. Alleen jammer dat daar eerst 6 spelers voor in protest moeten gaan. Ik hoop wel dat Nederland nu weer gewoon goed gaat presteren :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44. |