![]() |
Moet je perse een vriend(in) hebben
Kan iedereen zijn mening hierover geven, ik denk van niet maar ik wil graag de mening van anderen weten hierover
|
Ik zie er niet echt een optie voor mij tussen staan..
Het kan best.. een goede relatie rond deze leeftijd, alleen moet je de goede persoon vinden. Het is niet stoer, of je hoort er niet bij. Als ik een relatie zou hebben zou ik die voor mijzelf hebben. Het is gewoon zo dat veel mensen rond mijn leeftijd niet echt een serieuse relatie willen hebben en "van het leven willen genieten" (dan weet ik genoeg...). Je hoeft zeker geen vriend of vriendin te hebben.. vind ik. As for me.... no luck |
ja, tuurlijk anders heb je geen leven
|
Ennn Rianne heeft gestemd... *tromgeroffel*...
"ja het is soms wel leuk om een vriend(in) te hebben, weer eens wat anders". Ik vind het een beetje een slechte poll :o Maar dit vind ik wel het beste antwoord voor mij. Vrijgezel zijn is leuk. Erg leuk :D Maar toch gaat er niets boven een goede relatie denk ik :) |
Citaat:
|
wat een ontzettend kansloze poll.
|
^ Inderdaad. Alsof het gaat om het überhaupt hebben van een 'relatie'. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik kan me in geen van de antwoorden vinden dus ik heb geen antwoord gegeven.
Ik vind niet dat je een relatie moet hebben maar wanneer ik verliefd word op iemand dan ga ik het ook niet tegenwerken. Wat er gebeurt gebeurt, niets moet, alles mag. |
Citaat:
ik zie nu pas de toevoeging '..op de middelbare' :D |
een relatie kan je niet afdwingen
komt tijd, komt raad ;) |
Citaat:
Hmm nu je het zegt... :D |
ik zie niet echt een optie die ik zou kiezen.
ik hoef niet echt perse een relatie. tuurlijk is het wel een leuke toevoeging aan je leven soms, maar tis niet echt noodzakelijk voor mij en daar ben ik blij om. ik wil niet afhankelijk zijn van iemand. |
Onzin.
Ik kan ook best 'managen' zonder een relatie. |
Waar slaat dit nou weer op.
Je bent verliefd of je bent het niet, daar valt niks tegen te doen. |
Op de middelbare?!
Waarom zou dat perse moeten?! Op school hoor je te leren; niet te neuken? :confused: |
Waar staat "Nee, maar als ik verliefd ben is het toch wel een stuk leuker als dat wederzijds is"?
|
Ik stem op de optie :'Nee.' Maar die zie ik niet staan...
|
Ja, tuurlijk, want anders heb je geen leven :rolleyes:
|
Ik heb het laatste antwoord maar genomen. Maar eigenlijk staat er helemaal geen antwoord in wat bij mijn mening past :rolleyes:
|
kheb de laatste genomen.. tjah... bij mij is ut nu net uit, maar ik heb nie echt de behoefte om nu perse meteen weer een vriend te hebben! neej thanxxx ik blijf wel ff vrijgezel (y)
|
Citaat:
|
euhm ik had op de middelbare ook geen vriend, maar heel ff maar telt nietzo mee he een mnd.
maar nu ist wel erg leuk :D maar zeker niet perse dus en idd toen had ik ook echt geen zin in van dat kwijlerige gedoe, maja tijden veranderen he ;) |
hmmm dit is best wel een scheve poll. waarom zou je nou een vriend(in) moeten hebben op de middebare school... ik vind dat nou niet echt een vereiste ofzo. Je kan best een leven hebben zonder vriend(in) lijkt mij.. anders zouk ook geen leven hebben en dat valt best wel mee..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ow en samen studeren...
|
Citaat:
|
ehm nare man... zo'n huwelijk weet je, damn moet ik echt uitleggen hoe dat werkt?????????
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |