![]() |
Zwarte schapen
Welk(e) nummer(s) vind jij totaal misplaatst op een cd..?
|
The Nurse Who Loved Me van A Perfect Circle.
Ik kocht de cd meteen en toen ik thuiskwam mikte ik 'm meteen in de cdspeler. Onmeetbare genialiteit. Maar dan dat nummer. Wat een ongelofelijk anti-climax zeg. Ik vind het sowieso een totaal onboeiend nummer (en heb ook nog eens iets tegen covers op een cd, maar dat effe terzijde), maar wat onvergeeflijk is is dat dat nummer de complete sfeer van de hele cd breekt....tot pulp slaat en tot de grond toe afbreekt en tenslotte alle nog resterende tekenen van leven genadeloos afstraft en de allerlaatste stuiptrekking met een sadistische glimlach bekijkt. Die dus. |
vaak alle laatste nummers, waarvoor je eerst 10 minuten niks hoort, en je dus genoodzaakt bent je discman weer heulemaal terug te skippen
|
wat me zo te binnen schiet:
Soilwork -> Departure Plan op Figure Number Five Nevermore -> Noumenon op Enemies Of Reality |
Dat ene rapnummer op T Raumschmiere's Radio Blackout.
|
Citaat:
|
Mama Said van Metallica.
|
die cover aan het einde van revolutions per minute van rise against, weet zo niet hoe ie heet, maar hij is veel te poppy en verkloot de sfeer van de cd
|
Citaat:
maar huh staat die op revolutions per minute dan? |
euhm
ik weet het wel maar kan het niet typen ofzo komt nog |
ik vond crazy beat van blur/think tank in eerst altijd erg misplaatst
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
veel te poppy? nee, de rest van de cd is hard wil je zeggen :rolleyes: |
Citaat:
zo van, niet alles serieus nemen |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
maar ja, ieder zn mening ik vind het laatste nummer op wonder whats next van chevelle (het nummer heet geloof ik lonely visitor ofzo) ook helemaal niet passen bij het geheel, en ik sla hem ook altijd over |
Citaat:
|
Citaat:
maar het einde daarvan is juist zeer leuk :D |
radiohead- ekectioneering (ok computer)
past er gewoon totaal niet bij en ik vind het nog niet eens zo'n geweldig nummer ook. mogelijk herinner ik me later nog wel meer nummers. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. |