![]() |
probleem
je houdt me vast
laat niet meer los je ziet het niet daar zit ik mee die ene keer zo veel gevoelens de volgende keer die niet meer kwam pijn van binnen,niet van buiten k verraad m'n gevoel niet ik blijf heel koel geen herinnering maar toch, die ene keer zoiets wil ik nu nooit meer hmmmz....tja dit is mijn eerste gedicht hier niet mijn beste maar wil weten wat jullie ervan vinden *kritiek graag....* |
Eigenlijk alleen het einde loopt lekker, en maakt het ook af. Van de rest ben ik niet echt onder de indruk, het leest op één of andere manier niet helemaal lekker, er is ook niet echt sprake van een vast ritme. Een beetje storend.
|
Het weglaten van woorden in een zin en door die zinnetjes twee bij twee te rangschikken, maakt nog geen gedicht. Emoties (gevoelens zijn wat anders) direct verwoorden kan mooi zijn, maar meestal is het mooier en wordt een gedicht dieper als je het minder direct probeert te verwoorden. Verder zou ik proberen een rijmschema in te brengen, een beetje ritme, zorgen dat het wat vloeiender leest enz enz.
Veel succes in ieder geval en ga vooral door |
Het is op zich een goede inhoud voor een gedicht, ik zou het alleen wat anders 'verpakken': als lezer weet je nu meteen waar het over gaat, er valt niet echt meer over na te denken; je schrijft je gevoelens in dit gedicht heel expliciet. Daarom zou ik wat meer beeldspraak proberen te gebruiken, en wat andere formuleringen van je zinnen, zodat het wat leuker en vernieuwender wordt om te lezen. succes :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |