![]() |
als jij met iemand zou mogen shoppen van lifestyle
die je nog nooit irl gezien hebt, wie zou dat dan zijn?
|
Ehm... bertbart denk ik. Hij heeft stijl (y)
|
Dit zijn allemaal van die kantine topics, niet echt de bedoeling, ofwel freakjuh?
|
iemand met geduld, gezelligheid, iemand die niet alleen voor zijn "image" moet shoppen, maar ook erom heen dus veel lachen etc:p kweet niet wie dat hier zijn, weinig volgens mij :p
|
Geen van jullie materialistische asses. :p
|
Mmm met cHa0s.
|
met Teunster
|
Daarvoor ken ik jullie niet goed.
|
Volgens mij zou ik dat nog een Keer Doen met Aisa en tj wie lijken me nog meer gezellie, hmm al die alto dingen en dready's wel en Muizzz is ook wel gezellie zo is gebleken en hmm euhm sja *denkt verder na*
Oja Roy Athell maar dat komt vast nog wel. (y) :D |
Een rijk persoon die alles voor me zou betalen :rolleyes:
|
annuuuh
|
hanneke
|
Dit is niet echt de bedoeling nee, maar zoiets kan je ook niet bepaald op Kantine zetten ;)
Ik laat hem staan, mits er serieus wordt gereageerd :) Ik zou zelf niet weten met wie ik zou willen shoppen. Met de forummers waarmee ik al geshopt heb, maar das logisch ;) |
Hm. Ik denk ADHD. Volgens mij zegt hij wel eerlijk of iets me dik oid maakt.
|
Citaat:
En een keer met Noé en Exo |
Citaat:
|
Citaat:
|
met gentleman! wanneer gaan we nou? ;)
|
Ik denk dat Roos wel een gezellige shoppartner is.
Zondag met Li, toch toch ? :p Maar haar ken ik natuurlijk al goed. |
met jou teun;)
|
Citaat:
Ik wil met Hermione shoppen want die woont nu in Parijs! |
Citaat:
|
Citaat:
Ga je 'n trendy persoon van me maken :cool: |
Teunster :)
|
Oh, bloempjuh lijkt me wel leuk, maar dan moet ze zich niet zo ergeren :nono: ;)
|
Citaat:
|
met iemand die verder kijkt dan kalverstraat/waterlooplein...
|
Citaat:
iemand die allemaal verstopte leuke winkeltjes weet (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen flauw idee,
en al wist ik iemand.. dan wilde die nog niet met mij :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*biephartje* :p |
ik denk sooz of monolo.
|
Citaat:
Ontopic: Met bertbart shoppen is heel relaxed is gebleken. Met Noé wil ik wel eens shoppen en misschien wel met strafcorner of Sjeherazade of Moenbloem! Moeten ze wel hierheen komen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil ook nog wel eens met 86dagreed de stad in, als peeps from way back. Dus natuurlijk ook met Rutger, Exo en de rest van de peeps. Mark en tamaar wil ik ook wel weer eens zien.. maar boeiend shoppen beperkt zich dan toch tot bier kopen dus ach :D Ook wel eens met Roos, maar dan hoeven we niet persé te gaan shoppen :o Ook (nog) wel eens met Iris.. alleen moet er dan wel wat gekocht worden ;) Met Bert en Ken de stad in lijkt me ook wel wat. Met Wouter ga ik binnenkort in Nijmegen wat drinken dus laat dat shoppen maar zitten. Met S, Nihn of Wim Wok lekker pimpen lijkt me ook tof. Met Britt.. maarja die ken ik al.. hoewel.. steve, frizo, rutger, exo etc.. ook.. dus dat geeft niets. De rest van het forum.. ben ik vergeten :/ |
Citaat:
Maarre wie is hier het rijkst ;) :evil: |
met Sjeherazade... :o
|
Citaat:
|
Citaat:
urm. oja met feline lijkt me ook wel leuk :) |
Citaat:
|
Britt.
|
Met Mark de stad in, 2 keer gedaan, 1 keer het hele politiekorps achter ons aan, (amsterdam) en 1 keer hebben we ons rot geschrokken omdat we dachten dat de politie alsnog 's ochtends voor de deur stond :D (spijkenisse)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |