![]() |
scheren
de laatste tijd hoor ik wel es vaker meiden tegen jongens zeggen dat ze hun oksels moeten scheren. wat vindt de gemiddelde student daar nou van? ik vind het zelf onzin.
|
Ik heb de oksels van mijn vriend laatst een geschoren, het zag er erg kaal uit :p. 't Is nu weer een beetje aangegroeid en ongeveer 1,5 cm lang, dat staat wél weer beter dan zo'n hele bos.
|
je moet het wel bijhouden zo af en toe, maar alles eraf?? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Mja, van mij mag het hoor, 't maakt me niet zoveel uit...
|
Citaat:
|
Citaat:
zoals ik op andere topics al gezegd heb het kan mij echt niet schelen hoe je haar op je hood boven jevagina onder je armen zit en zelf doe ik dus ook niet mee aan de modetrant om alles af te scheren en / of exotische creaties ervan te maken |
Hele oerwouden van haar is een beetje overdreven, maar afscheren hoeft van mij niet. Ik hou niemand tegen, maar van mij mag het lekker blijven zitten (bij jongens dan).
|
oh, nee, alsjeblieft, laat het zitten, ik vind het mooi...
|
ik zit op een dansacademie en de jongens móeten hun oksels scheren voor een voorstelling. zelf houden ze het vaak ook gewoon bij omdat ze het tijdens de lessen niet zo fris vinden. ik vind dit er veel beter uit zien (y) dus ik ben wel voor eigenlijk... maar ja, mn vriend doet t ook niet en daar zit ik verder niet mee eigenlijk...
|
ik vind geschoren oksels bij jongens niet uitzien. sta er wel bij stil dat een mannelijk lichaam op meerdere plekken haar heeft. dan ga je daar toch niet 2 van die afzichtelijke gaten in scheren
Citaat:
Citaat:
|
omdat het anders er niet uit ziet.... die bossen zien er gewoon schmerigggggg uit..!
|
oké zow
heel kaal hoeft dat niet ... maar z'n hele groten bos..dat je je armen niet je zij aan kunnen raken .... :s |
gewoon heel kort knippen....
|
Kaal en een grote bos hoeven allebei niet voor mij,
bijhouden is prima, en gelukkig denkt mijn vriend daar hetzelfde over. ;) (y) |
dat zou ik wel op prijs stellen ja :p
|
Citaat:
ik ken een meisje met een hele zwakke gevoelige huid. daarom scheert ze zich dus niet. en waarom zou het dan moeten? daar kun je ieder toch bij in hun waarde laten. |
Jongens okselhaar bijhouden? Jezus, en dan zeuren meisjes dat het zo moeilijk is om een goede jongen te vinden ... :rolleyes: :nono:
|
als meisjes t weghalen mag best de jongen het bijhouden als t wat te lang is toch? hetzelfde als beneden :)
ik zelf hou t kort |
niet kaal, wel binnen de perken.
|
mn ex wilde alles kaal bij mij. mn nieuwe vriendin weet ik niet wat die liever wil. maar kaal voelt wel lekkerder aan en t stinkt ook niet zo
|
ehm helemaal scheren hoeft niet.... maar eh kort graag.
|
Citaat:
|
haar stinkt toch niet man. das echt een rare opmerking hoor.
|
mijn vriend scheert z'n oksels ook, want hij vind zelf dat t dr ranzig uit ziet, zo'n groot oerwoud onder zn oksels :P
en ik zit dr niet mee (y) |
Voor mij hoeft het er bij een jongen echt niet helemaal af, als het maar niet zo'n hele bos is..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik scheer
|
ik denk dat het soort kleding dat je draagt veel meer bijdraagt aan het wel of niet zweten, dan je okselhaar. voor synthetische dingen.
|
Scheren hoeft niet per se, mag wel ;) Bijknippen is wel erg gewenst ja :)
|
Citaat:
Ik erken ook volledig dat er mensen zijn die ontzettend veel zweten. Zelf heb ik dat vrij snel omdat ik totaal geen conditie heb: als ik hard moet fietsen omdat ik anders een afspraak mis, zweet ik me ook al kapot. Maar blijkbaar is er ook nog verschil tussen menselijke zweetluchten net als bij sperma, dat sommigen echt smerig zweet hebben en anderen van dat lekkere opwindende. ;) Waarom niet, angstzweet schijnt ook anders te ruiken :) |
Citaat:
|
Laat het maar staan:p Vind het mooi:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |