![]() |
wiskunde A1,2 PO
heeyz, 1e post ;P;), anyhow, ik mag me wiskunde PO zonders een herkansing te gebruiken OPNIEUW inleveren :D (jh ben blijven zitten (n) , anyhow, heeft iemand nog een OGED werkstuk, maar ik gedeeltes van kan gebruiken ofzo?
de boeken die wij hier bij ons op school gebruiken zijn "getal & ruimte" (anders kan ik het niet eens gebruiken) ;) mzzl |
Ja, ik heb wel een goed werkstuk, maar niet voor wiskunde A1,2.
Dus daar heb je niks aan. Waar wil je het over gaan maken dan? |
wat is het onderwerp?? heb nml niet echt iets in ged8en, en het ZOU kunnen zijn dat jouw pw ook in 1 van mij wiskunde koeken zit (cm/em1, cm/em2 of em3)
|
Continue Dynamische Modellen, maar dat wordt volgensmij niet bij wiskunde A1,2 behandelt.
|
Citaat:
|
toch bedankt maar heb al van iemand anders 1tje over "kans berekeningen" is wat makkelijker dan "de getallen van pytagoras" wat ik vorig jaar had :( (n)
|
Heey, ik dacht ik ga maar ff verder met deze topic, maar weet iemand nog een goed onderwerp voor m'n wiskunde PO A1,2. Ik vind het echt heel moeilijk om een goed en orgineel onderwerp (onze leraar is nogal streng, controleerd of je het niet van internet hebt enzo) te vinden, die ook nog te doen is, aangezien wiskunde niet mijn sterkste vak is,
alvast bedankt... |
hmm, ik heb van een iemand anders een werkstuk gekregen.
deze gaat over kansberekeningen +lotto+staatlotto is je vriendin toch nog ergens OOK goed voor he(lol);P;) :p ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |