![]() |
lieverweg
liever zou ik ook niet hier zijn
beter verder hiervandaan waar de eng'len nog oprecht zijn beter was ik heengegaan maar het touw wil nog niet knopen en het mes is maanden kwijt liever zou ik zijn gebleven zoals ik ooit eens ben geweest met een stukje korter strafblad gelukkig zijn, iets in die geest t viaduct is vrij versleten pillen duren ook zo'n tijd liever zou ik echt eens fietsen blijven fietsen, naar de maan ja mama, je kunt wel zuchten maar liever was ik heengegaan |
Mooi (y).
Ik vind die eng'len wat minder en het is jammer dat de titel aan elkaar geschreven is, maar voor de rest loopt het heel goed, je gebruikt mooie zinnen en mooie uitdrukkingen (het touw wil nog niet knopen (y)), het rijm klinkt natuurlijk en het is goed voor te dragen. Daarbij ben je vrij origineel met het thema omgesprongen, en het is ook niet sentimenteel ofzo. Goed gedaan :) En je bent pas 14! |
ik vind em zeker niet onaardig (y)
|
Super super super! Jij hebt echt talent! :eek: Niet dat het onderwerp zo positief is... Maar de zinnen kloppen, de inhoud raakt en het metrum is ook prima.
|
bedankt iedereen :) verder nog suggesties?
|
Echt een heel goed gedicht... Één van je beste vind ik :)! Hij loopt perfect, mooie woordkeus; spreekt me erg aan! 'iets in die geest' vind ik echt heel orgineel!
|
zeker heel goed nikki :) lekker origineel
versleten viaduct vind ik geweldig :P |
inhoudelijk wel pakkend, goed gedicht op zich...ik kan me er alleen een beetje aan ergeren dat "beter" voor een regel staat. Ik blijf het slecht vinden, wat puberachtig als je het opleest...
|
Ja, mooi :) Originele manier om over dit onderwerp te schrijven...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |