![]() |
Hoe zou je een alternatieve dans-avond noemen?
In het poppodium (Tagrijn) waar ik werk was elke zaterdag-avond een alternatieve dansavond met verschillende dj's en verschillende avonden. Nou is de programering zo omgegooid dat alle dans-avonden (Alternative, DnB, House, 70's/80's) op zaterdag vallen.
Om nu duidelijkheid te scheppen over de verschillende avonden willen ze 1 naam geven aan de avond. En dat is nog niet gelukt, zijn hier nog mensen die leuke ideeen hebben? Degene die met winnende naam komt krijgt 20 muntjes cadeau van het podium... Forumbaas: Staat dit topic goed hier? |
"bier voor 1 euro"
trekt altijd wel veel mensen of gewoon dance-night tamboerijn in tagrijn@ |
zou ik toch bier voor €1.60 doen...
|
Citaat:
|
niet als de tagrijn de goedkoopste bierprijs van discotheken in hilversum heeft :)
|
gheh wij hebben ook elke zaterdag alternatieve dans-avond als je het zo wil noemen en heet: 'sick of the daily shit, get stupid every saturdaynight'.
vind um zeer bruut, hehe nie jatten he! :nono: maaruh nee sorry inspiratieloos |
alternatieve dans-avond lijkt me wel een goede naam :D
|
Citaat:
alt.night |
Citaat:
|
alternative groove :p
|
Citaat:
En er zijn verschillende avonden en de zaterdagavond heet zo, niet dat iemand het zo noemt...iedereen zegt gewoon: ik ga naar magni, nou dan weet iedereen wel waar je het over heb. |
Citaat:
Niet dat ik iets beters weet hoor. |
en het is geworden:
de uitbarsting! |
Oh, dat had ik bedacht. Kom maar met die muntjes.
|
De uitbarsting?
dat wordt ook regelmatig gebruikt bij "de lans" in hoofddorp |
Citaat:
|
het was niet mijn keus geweest...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
moet je eens naar een concert op vrijdag gaan, krijg je gratis entreekaartje voor een uitbarsting :)
maare...er is dus al een naam...hij kan in principe dus dicht... |
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn stam jongerencentrum :p en ik ga ook wel eens naar de magni en er is best strenge controle qua mensen dat binnen mag komen tegenwoordig. Leuke tent, alleen draaien ze elke week dezelfde nummers :nono: |
In de lans gebruiken ze trouwens al jaren de naam Uitbarsting. Niet echt origineel dus
|
hoer. Een beetje andermans naam jatten.
|
Citaat:
|
Citaat:
EN de lans ken ik ook wel, ga ik nog wel een keertje heen... |
tralto avond
geen inspiratie :s |
AlterNation? Ik gooi ook maar wat in de groep hoor :D Totaal inspiratieloos...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
marloes met de gebroken poot?
|
Citaat:
|
neenee, jij bent tsuey :)
|
Citaat:
|
offtopic: tagrijn is leuk, helaas alleen te ver.
ben een paar keer geweest met 2 mensen die daar af en toe helpen. maar alternatieve dans-avond is wel een makkelijke naam, die kan je haast overal wel voor gebruiken |
Helaas al in gebruik door jockeyslut.com maar ik vind zelf "Disco pogo for punks in pumps" wel de moeite waard.
Maar dat kan dus niet meer. Sorry voor deze loze toevoeging. Dus. |
Shake Your Sheep
|
in vera heet et Swingavond.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40. |