Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Vision cancelled tour (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=644193)

IEMOW-KOR 28-10-2003 16:35

Vision cancelled tour

van reflections forum

I recieved an email from Dejeni, Dave Franklin's girlfriend, informing me that Dave was diagnosed with severe bronchitis and the flu - just shy of
pneumonia. He fought the fever for three days, playing every night until he had to go to the hospital. After spending 8 hours in the emergency room, they requested that he go directly home and get well rested until he is done taking all the medication. He was unable to play the last few shows of the US tour. Therefore, he will not be able to travel overseas and do this upcoming tour. As a result, Vision regretfully has to cancel this upcoming European tour. Keep checking in for updates.

hmmm helaas. Moet nog steeds die vorige cd hebben.Zeer coole band.

cut_off 28-10-2003 16:55

dus ook niet op ehcp

moya. 28-10-2003 17:13

goddammit

PieterB 28-10-2003 17:18

Dit schiet ook echt niet op voor Theo en Onno
speciale editie, nummer 10, maar OLC, LOD en Vision kunnen allemaal niet spelen...

Misschien kunnen ze de back on the map tour erbij gooien...

FaceTheTruth 29-10-2003 09:31

vision is cool

in the blink of an eye

wereldplaat!

IEMOW-KOR 29-10-2003 20:07

Dit blijft nog over in de Goudvishal:

comeback kid
uppercut
icepick
maypole
deathxchamps

IEMOW-KOR 06-11-2003 17:21

Heb 2x mail gehad van de Goudvishal.

Vision speelt wel gewoon.
Yippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

moya. 06-11-2003 17:23

Citaat:

IEMOW-KOR schreef op 06-11-2003 @ 18:21:
Heb 2x mail gehad van de Goudvishal.

Vision speelt wel gewoon.
Yippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

en op ehcp?

Fjall 06-11-2003 17:40

Vision speelt idd gewoon in de Goudvishal... ben benieuwd hoe Comeback Kid is...

rxQueen 07-11-2003 20:19

het word wederom weer een gezellige avond (ik ben er :p haha)

Eleanor Rigby 10-11-2003 14:22

de bands werden naarmate de avond vorderde beter, vond ik. eerste 2 bands klote, maypole oke, comeback kid (klotenaam trouwens) vond ik heel gaaf, alleen helaas eerste paar nummers gemist, vision heel goed.
t was leuk :)

IEMOW-KOR 10-11-2003 15:59

Was er nog coole merch van Vision?
Cds duur?

Eleanor Rigby 10-11-2003 16:33

Citaat:

IEMOW-KOR schreef op 10-11-2003 @ 16:59:
Was er nog coole merch van Vision?
Cds duur?

ik vond de vision merch niet-zo eigenlijk, van die quasi grappige shirts met vision erop ipv visa, en dat vans off the wall maar dan vision off the hook (weet ik niet meer zeker, kan ook wat anders gestaan hebben)
er waren geloof ik 2 shirts die ik wél mooi vond. maar dat waren mannenshirts :(

& cd's niet naar gekeken

G-Lo 10-11-2003 16:48

death x champs was niet overdreven boeiend.
Icepick kon me somehow ook niet echt raken.
Maypole vond ik best gaaf, alleen publiek was heel lauw...
Comeback Kid ..oh wat vet ..super heb echt genoten van die band terwijl ik d'r eigeniljk nog niks van kende. Zou mooi zijn als die binnenkort nog een keer deze kant op komen.
Vision tenslotte..ja ze zijn best goed in wat ze doen maar echt heel boeiend vond ik het weer niet.. misschien ook niet helemaal op z'n plaats tussen die andere bands...

Al met al wel leuke dag gehad, vooral comeback kid heeft daarvoor gezorgd.

Enige echt mooie merch vond ik toch wel een shirtje van comeback kid met zilver/grijze print van marilyn monroe met een balkje over d'r ogen'forever young'. Heb ik dus ook maar aangeschaft.

Fjall 10-11-2003 19:55

ik vond alle bands, op Comeback Kid na (was supervet), erg ruk. die andere bands waren niet mijn ding denk ik. geef mij maar andere hardcore. deze zogenaamde spierbundel/toughguy/mosh shit vind ik niet veel aan.

Fog 10-11-2003 23:32

het was niet helemaal mijn ding want ik ga normaal alleen naar [underground] hiphop en drum&bass...

maar aangezien ik ga draaien in een hardcore band met hiphop invloeden of we gaan hiphop maken met hardcore invloeden oid, iig iets met een paar mensen die nogal hardcore zijn, werd ik mee gesleept.

en t was aardig goed te doen eigenlijk....niet dat ik t dagen zou luisteren maar zo voor de afwisseling is t erg leuk. ik was alleen ziek en dus ook dood moe....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26.