![]() |
simpel verbond van de klare lijn (Schilderij)
|
Dude(y)
|
Whah, vet!
Ik vind em erg kewl, al kan ik eigenlijk niet net verklaren waarom.. Hij lijkt eenvoudig qua vormen en zo, maar hij is gewoon helemaal af! K zou em gerust tegen mn muur willen hangen (y) |
zo vet..... zooooo vet.
|
Heel mooi! Vooral die hand en dat oranje kleurgebruik.. Ik vind het gezicht erbij niet leuk... het zou mooier zijn geweest als je het wat abstracter had gemaakt zodat je nog kon 'raden' wat het is...
Wel heel mooi gedaan (y) |
Citaat:
|
knaker dope
mondriaan, eet je hart eruit |
heel dope man :) alleen, ik vind de hand niet zo mooi... hij valt me nu pas op.. het hoofd en de achtergrond is perfect, maar de hand vind ik niet zo.. maar hij past er wel bij opzich, dat is het vage.. ach laat mij maar :p
|
niet mijn smaak
maar goed gemaakt |
geweldig
ik vind t wel koel hoe je steeds een bepaalde stijl of stroming pakt en dat laat samengaan met je eigen speciefieke stijl (y) |
Niet mijn smaak, maar opzich heeft het wel wat :)
|
krachtig (y)
eigen stijl (y) |
hehe lekker minimalistisch
wel leuk, alleen ik zit te wachten tot je opeens iets heel onverwachts doet, want wat je valt nu toch wel in een zekere herhaling, die nog wel sterk is, maar niet echt verrassend |
Stoer! (y)
Heel erg mooi! |
heel cool :)
vooral dat die lijnen van z'n hoofd doorlopen in de achtergrond zegmaar...goed bedacht :) |
Super vet (Y)
|
Hoeveel mag het kosten????
|
Echt supermooi!
|
leuk dat je zo'n eigen stijl hebt :)
|
ogen (y)
mooi doordat het een enkele lijn is! |
HEE DA'S MIJN TEKENING !!
Vet mooie tekening, dat wel. Jammer dat ik de credits er niet voor krijg ... |
Het heeft zeker wat. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Het schilderij is btw zeker vet maar die vorrige vond ik mooier,die "onbegrip in de evolutie" Dat was echt mijn ding gewoon das de shit die ik dope vind. |
dude ik vind jou werk echt extreem goed (y)
is het ook te koop?! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |