![]() |
welk profiel doe ju?
welke profiel doe ju?
C&M, E&M, N&G of N&T want iedereen zegt wel dat cm veel makkelijker is dan NT maar volgenz mij is dat egt onzin...ik zelf doe N&G...met tekenen :D |
Dat is idd onzin. Ik doe E&M. (met frans2 en M&O)
|
Voor mij niet. CM was makkelijker geweest, maar ik doe NG. Mijns inziens kan je dr meer mee...
En wat je makkelijker vindt hangt totaal van jezelf af.. |
Ik doe ook E&M (met filosofie, Biologie en Wiskunde B1). Niet vragen waarom geen N&G, dat is omdat ik niet tegen natuurkunde en scheikunde kan.
|
Ik doe E&M met duits2 en informatica.
C&M is idd echt niet het makkelijkste profiel.Omdat bij ons in C&M CKV3 tekenen zit,heb ik het niet gekozen... :d En wiskunde ligt me niet echt,dus de N-profielen vielen ook af... ;) |
Ik doe e&m met frans 2 en M&O. Als ik nu weer overnieuw zou mogen kiezen zou ik frans2 en M&O zonder ook maar enige twijfel eruit sodemieteren.
|
Ik ben het er ook niet mee eens!!
Ik doe N&G met tekenen. C&M --> heb een talendeuk :s E&M --> Kan me te pletter leren voor ak en gs, maar lutk me gewoon niet En tja, dan blijft N&G over.... :D |
doe nu HBO, maar ik deed E&M met Frans 2 en een module Duits. C&M lijkt me echt niet makkelijk hoor, ik kan totaal niet tekenen :o
|
Ben blijkbaar de enige hier met NT. Ik doe NT in VWO6 met Biologie 2 als keuzevak.
|
Ik doe E&M met maatschappijleer en M&O.
|
NG met Grieks en Geschiedenis 2. Heb ik gekozen omdat het over het algemeen leuke vakken zijn waarin ik ook nog redelijk goed ben. Daarnaast is het ook een breed profiel waar je veel mee kan.
|
C&M met Latijn en economie 1.
|
N&G, met Frans 2.
|
C&M met maatschappijleer 2 en wiskunde a2.
N&G en N&T vielen af vanwege scheikunde en natuurkunde. E&M viel af vanwege aardrijkskunde en geschiedenis. en eigenlijk viel C&M af vanwege Frans en geschiedenis. :bloos: maar ja, ik moest íets.. |
Je bent niet meer de enige, Hee Kay, Ik doe ook NT :)
maar wel met Biologie en CKV beeldend.. dus kan ik nog altijd naar NG overstappen voor de 5e |
Citaat:
Ik doe C&M met economie 1 (omdat M&O niet ging..) en biologie heb ik al snel laten vallen :o |
Ik doe N&G met tekenen en frans 2
|
Citaat:
|
N&G met latijn en kcv, Frans2, Economie1 :)
@ moonmonkey: Hebben je dan 5 kwt-uren per week of zo :confused: . Bij ons bv. als je NG en Frans2 wil, moet er nog een vak bij (bv. ec1/du2) en 2 kwt-uren. (wij kunnen btw niet zelf zomaar een vakkenpakket kiezen, we kiezen uit voorgesorteerde pakketten. Niemand bij ons heeft maar 1 vak in z'n vrije ruimte! Hoe zit dat dan bij jullie :confused: ) |
Ik heb NT en NG gedaan.
|
Citaat:
Jij hebt waarschijnelijk alleen ma1 (of niet?), dat is idd voor iedereen verplicht. |
C&M, and I'm proud of it :o Met Latijn (of Grieks, ik kan één van de twee nog laten vallen) en economie 1 in m'n vrije deel.
|
N&G, met wiskunde b2, natuurkunde 2, en m&o
|
Ik deed E&M :p omdat ik dit het makkelijkste profiel vond
|
Citaat:
Als je een heel groot vak hebt, kon je bij ons best 1 vak kiezen. Spaans was geloof ik 480 uur en dat was het minumum van wat je nodig had om je ruimte vol te maken |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe NT met biologie en informatica
bio zodat ik makkelijk kan terugvallen op NG mocht ik NT niet halen informatica omdat ik daar in wil verder studeren |
ik moet voor volgend jaar kiezen, zit nog te twijfelen tussen E&M en C&M
|
ik doe C&M, met tekenen en muziek
vet koewl!! |
C&M met informatica, biologie1 en economie1
Op de havo trouwens met tekenen en biologie. (doe nu havo) En over dat de N-profielen zo veel moeilijker zijn dan de M-profielen ben ik het echt niet mee eens, maar die discussie heb ik al te vaak gevoerd. Daar ga ik dan nu ook niet weer over beginnen. Ik zou iig zeggen: kies dat profiel die je het lekkerst ligt en wat je het leukst vind! Want school moet wel leuk blijven natuurlijk! |
Ik mag dit jaar gaan kiezen, ik ga denk ik Natuur & Techniek doen.
|
e&m met M&O en frans 2 en ik sprokkel ook nog een paar uurtjes informatica in de week en allen maar om aan genieg uren te komen en M&O volgend jaar te kunnen laten vallen
|
Ik doe Economie dat is het enigste vak waar je weinig hoeft te bewegen, en balanzen in elkaar zetten en die saldi-zooi is ook niet echt moeilijk maar we werken wel in een hoog tempo...maar ik moet al mijn vrije uren inleveren dus kan ik lekker vooruit werken
|
Ik deed E&M.
|
Ik doe C&M met latijn, kcv en bio 1, en wiskunde A2 ben ik na een jaar mee gestopt.
Als ik alles van te voren had geweten (baal ontzettend van beeldende vorming en frans 12) had ik zeker weten E&M gekozen, maar ja, daar kwam ik een jaartje te laat achter.. :( |
NG met ec1 + lo2
waarom? dunno! ik heb gloof ik al een stukje in andere topic gepleurd |
E&M, met wiskunde B1 (ipv A12), Natuurkunde1 en Informatica :)
|
Ik ga denk ik N&T kiezen :) Denk dat ik één van de weinige meisjes ben die dat gaat doen (zeker van mn klas) :D.... Ik kies er wel economie bij en aardrijkskunde denk ik. Bio zou wel handig zijn, maar dat vind ik zo saai... :( Nouja, zie wel :)
En ik moet ook nog ff wat kwijt over dat C&M het makkelijkst is. Ik vind dat wel, alle studies die je met C&M kan doen kan je volgens mij ook met de andere profielen... Natuurlijk past het niet bij iedereen, maar toch lijkt het het simpelst :D |
N&G met frans, M&O, Maatschappijleer2 en ik wilde eigenlijk CKV2,3 erbij, maar dat mocht niet...
Goed, dat deed ik dus, ik ben braaf geslaagd:) |
N&G, met latijn, frans 2, geschiedenis 2.
|
Citaat:
|
Citaat:
Op het atheneum moeten we, buiten je profieldeel, er minstens 1 vak erbij kiezen (en max. 2 :| ). Als je 2 vakken in je vrije deel wilt, moest je aan het einde van de 3e gemiddeld een 7 staan, dus ook niet iedereen kón 2 vakken in zijn vrije deel nemen en de mensen die dat wel stonden deden dat niet :) Ik geloof dat er van de ongeveer 65 atheneumleerlingen er maar 2 zijn met 2 vakken in hun vrije deel... Er zijn trouwens ook mensen die in hun vrije deel alleen lo2 hebben gekozen, waardoor ze in de 6e geen vrije deelvak meer hebben. Maar goed, raar... Bij jou op school heeft iedereen dus meer uren... Bijna iedereen heeft hier trouwens iets van 3 vakken in hun vrije deel :confused: Dat mág bij mij op school dus niet eens. |
Citaat:
|
Ik zit nu in 5HAVO en heb e&m en m&o als extra vak
|
Ik heb E&M met tekenen. Sja, ik voel niet veel voor talen, en wiskunde is niet echt mijn roeping, dus :)
|
Ik doe E&M met M&O (Mangement en Organisatie) en Latijn.
Niet: C&M omdat je één moderne taal moet kiezen tot je eindexamen (Frans of Duits) N&G of N&T omdat ik héél erg slecht in Natuurkunde, Scheikunde en Wiskunde ben |
C&M met bio1, 6VWO.
Ik houd van taal. |
Ik doe N&G met geschiedenis.
E&M leek me verschrikkelijk met ec 1,2. N&T was te exact. En C&M of N&G...ik wist het echt niet, maar met N&G kun je wel meer, dusja... |
N&G met economie, zodat ik nog alles wat mogelijk is kon gaan studeren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |