![]() |
Beste voetbaltrainer?
:)
|
ik mis de optie anders :o
|
Citaat:
|
ik ga voor co'tje...best knap wat ie doet met AZ.
|
Co ja, maar waarom staat Advocaat hier tussen?
Die bakt er echt niks van. ;) |
Citaat:
|
Huub Stevens:D
|
Adriaanse, dit jaar wel althans.
|
Op dit moment is dat Adriaanse, wat hij op dit moment presteert met AZ is natuurlijk goed, daarom heb ik op hem gestemd. Maar als je kijkt naar puur de kwaliteiten, zeg ik op dit moment Koeman/Jol.
|
Co'tje!!!
|
Co is natuurlijk een prima trainer...
Als je ziet wat hij bij Ajax heeft gedaan, zat was zo slecht niet Hij werd ontslagen omdat hij 2e stond :s Ronald Koeman heeft als trainer alleen bij Ajax met het materiaal van Co resultaten geboekt. Dit jaar is het team aardig veranderd, en dat pakt goed uit. Maar het team waar hij kampioen mee werd was het team van Cootje... Bij Vitesse heeft hij er weinig van gebakken... Hiddink heeft als zelfstandig trainer PSV de EC1 laten winnen, bij Valencia en Real Madrid heeft hij ook niet gefaald. Nederlands 11tal in '98 kwartfinale's, en Zuid-Korea op zn kop gezet Terugkomst bij PSV, Erik Gerets doen vergeten (hij was publiekslieveling) en PSV de titel gegeven (mede dankzij productiviteit van de heer Kezman, die onder Hiddink beter presteerd dan ooit tevoren) Het jammere van Guus is dat hij voor de 2e keer faalt om PSV te laten overwinteren in de CL. Ik geloof niet meer in de 2e ronde voor de Eindhovenaren (heb het nu alleen over het HOOFDtrainerschap van beide heren) IK denk dat de Ajacieden voor Koeman gaan en de PSV'ers voor Hiddink... Aangezien hier meer Ajacieden rond dwalen, zal Koeman het winnen |
Martin Jol natuurlijk
|
Op dit moment stem ik voor Co Adriaanse. Goed werk man (y) :D
|
<<==
<<== <<== Co'tje natuurlijk! :cool: Wie anders? :confused: :D :p |
Ik stemde "andere..."
Geef mij maar Eric Gerets... |
Ik ben ook PSV'er maar stem niet op Hiddink :o
|
Doe mij maar Ron Jans :cool:
|
maaskant
|
Koeman, haalt niet voor niets de kwartfinale CL :o
OK voor mij Koeman op de tweede plaats, daarna Guus Hiddink. Adriaanse is nu ook goed bezig maar daar ben ik persoonlijk niet zo'n liefhebber van. Op 1 met stip Jan van Deinsen ;) :D :bloos: |
Citaat:
Hoewel Gerets wel goed is hoor :) |
Leuk dat Co nu een soort half god is terwijl iedereen hem weg wilde uitkotsen toen hij bij Ajax trainer was.
Louis van Gaal was bij Ajax zo ongeveer de beste trainer ooit maar nu kan hij er niks meer van :confused: |
Co Adriaanse, heeft ook een scherp oog voor talent.
|
Citaat:
|
guusje heb ik gekozen
deze man is gewoon tha bomb (y) |
Foppe!
Da's de enige echte. |
Citaat:
Daarom hebben Denneboom en die Griek (naam ff kwijt) een conflict met Foppe. Hij mag dan met een scandinvisch het goed doen in deze competitie maar vind het eerder een "racist" dan een leuke dan. |
Net alsof Louis van Gaal een leuke man is :toch een goeie trainer
|
Citaat:
die griek is een zweed:D en hij heet abgar Barsom. |
Bij middenmoters is co de beste trainer. Die kan uit een toch beperkte spelersgroep het maximale halen, zie az en willem 2.
Hiddink is het best bij een topploeg vol met vedettes, zoals real madrid (ook al liep dat niet geweldig), psv eind jaren 80 met romario en consorte, en oranje op wk '98. Koeman is een toptrainer in wording, als hij dat al niet is. Koeman doet het goed bij ajax, al stapte hij op een ideaal moment in. Co heeft de basis gelegd voor dit succes. Zijn enige probleem is dat hij niet met de media om kan gaan. Van gaal is het best met gretige kneedbare jonge spelers, zoals ajax in 95. Met vedettes bijv. rivaldo bij barca kan hij nie omgaan. Advocaat vind ik geen toptrainer heeft nog nooit iets gepresteerd: psv - oranje - glasgow. Al met al denk ik dat Koeman de beste trainer is, hij is pas een paar jaar in het vak als trainer. |
Ik denk dat Koeman vooral in staat is spelers individueel beter te maken, kijk maar eens naar een Chivu, een Ibrahimovic... Spelers die beter worden dankzij Koeman. Adriaanse is meer de man van het team. Koeman heeft echter niet zo'n oog voor talent als Co, als je ziet dat Koeman een Soetaers naar Ajax haalt...
|
Citaat:
Wat hun willen (y) :p |
toch ga ik voor koeman... maar ten cate is ook de man
|
Guuuuuuuuuuuuus! :d
|
Cruijf.. *op verkouden uitspraatk* "Maar das logisch.. "
|
Citaat:
|
Citaat:
Koeman kan nu met een erg getalenteerde goede ploeg aan de gang gaan, dankzij Co. |
Citaat:
Jammer dat-ie na dit seizoen stopt :( |
Jan van Dijk natuurlijk :p
|
Je hoeft niet per se prijzen behaald te hebben om een goede trainer te zijn vind ik. Natuurlijk wordt hier een trainer wel op afgerekend, en dat is vrij normaal vind ik.
Co Adriaanse omdat hij de voorzet gaf aan Koeman en die kopt de bal keihard binnen. En natuurlijk om het geweldige succes van AZ dit jaar. Hier speelt hij een hele grote rol bij. |
of Johan Neeskens...
|
Co Adriaanse. Heel Tilburg staat voor eeuwig in 't krijt bij die man.
|
Cruijff.
|
Citaat:
Ik zie het al voor me op die posters langs de weg: "Aanstaande Dinsdagavond: AZ - Real Madrid" of "AZ - Manchester United". :cool: Wie weet gaat dit nog gebeuren ook... |
Citaat:
|
Citaat:
DIe vind zichzelf volgens mij veel te goed voor dit zooitje, aan de andere kant zou het wel een mooie kans zijn om te bewijzen dat hij echt een goede trainer is want overal wel altijd commentaar op maar tot daden komt het vrijwel nooit. |
Van Basten, begint al net zo te praten als cruijff. Het verschil tussen die twee is dat Van Basten wel ambities heeft voor het trainersvak.
|
Citaat:
|
guusje natuurlijk :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31. |