![]()  | 

Spelletjes? 

Wat voor spelletjes kunnen koppels nog doen?Je hebt strippoker en partnerlink enzo.Maar zijn er zo nog dingen wat we kunnen doen?Share your thoughts...Als ge er zin in hebt of course. 
	 | 

haha dat met die stippe op de grond 
	ik heb dat een keer naakt gedaan met wat lekkere gozers en toen kreeg ik opeens een lul in me kut gedrukd! nou khoef je nie te vertellen dat ik erg dronken was en dat het erg lang gezellig is gebleve...  | 

Citaat: 

Ennuhm, spelletjes.. nou ja, rollenspellen bijvoorbeeld. Of ganzenbord met eigen regels, is wel stoer hoor :D  | 

Citaat: 

(da van dat ene meisje da ze er nie populair door word ga ik totaal mee akkoord.ma ok haar zaak. on topic: ganzebord????? :d ok goed gevonde maar leg eens uit asjeblief :)en wat voor rollenspel heb je dan zoal gespeeld.de gemene politieagente enzo?  | 

Citaat: 

Ach ik weet het ook niet hoor, zo lang jullie allebei plezier hebben, kom je erg ver met een beetje fantasie. (hoeft niet eens zoveel te zijn, want veel van die 'gewone' spelletjes zijn ook leuk)  | 

Monopoly, maar dan dat elke keer 'huur betalen' je iets uit moet trekken, en dat met je eigen kans-kaarten (verzin zelf wat leuks). 
	Hebben een erg leuke avond gehad.  | 

Voor onder het zoenen: 
	Soms gewoon even ophouden met zoenen, en terugtrekken als je partner je wilt zoenen. Dan komt er een soort gevecht om de zoen. Altijd leuk.  | 

Citaat: 

| 

Wij hebben laatst pesten gedaan met hoge inzet :P 
	de winnaar moest vastgebonden worden. (ja als we de verliezer gingen doen dan gingen we expres verliezen en kwam er geen eind aan ;))  | 

Citaat: 

:D  | 

Misschien een beetje kinderachtig, maar valt truth or dare hier ook nog onder?? 
	 | 

Citaat: 

Dat is leuk als je in een groep bent :D  | 

stripschaak :P 
	 | 

Citaat: 

| 

Hmm wij spelen meestal met die dobbelstenen van de expo. Ook erg leuk.. of verzinnen zelf wat met handboeien.. 
	 | 

Nou het is een heel geil spelletje 
	je zit tegenover elkaar Je doet een flesje breezer (wel lekker opgedronken van te voren he? het gaat toch zo naar binnen als limonade) op de grond en je partner draait komt ie bij jou uit.. mogen jullie tongen.. Leuk he?  | 

Citaat: 

super :confused:  | 

Citaat: 

klinkt.. eeh.. gaaf :s  | 

Citaat: 

Oftewel, geile verhalen zoek je maar lekker op inet :)  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Strip Twister  :cool:  
	(zet je linkerbeen op rood, je rechterbeen op blauw... en dat in je nakie)  | 

ja wat als hij niet bij jou uitkomt ??? :confused: 
	 | 

je kan ook striptwister spelen elke keer als je valt iets uit om de spanning op te bouwen. en als alles uit is kan je nog steeds verder spelen en zien in welk standje je het moet doen. 
	 | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

gedrukt schrijf je ook echt met een D :p bizar én dom... breezah?  | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |