![]() |
niks beter
geloof me niks is beter dan dit
poppenkasten spelen niet voor niets de drama's van t leven na voor de ogen van kinderen en maskeren het als klein verlies wanneer jan klaassen kwijt is klein gedichtje... slecht metrum, weet ik. het gaat om de betekenis |
Goede vondst, ik vind de inhoud goed bedacht! Vooral goed hoe je die vergelijking maakt, de inhoud spreekt me erg aan. Ik vind alleen inderdaad de uitwerking wat minder, ik zou wat meer gebruik van leestekens maken om het wat beter te laten lopen, mayb ideetje:
geloof me 'niets is beter dan dit' poppenkasten spelen niet voor niets de drama's van 't leven na, voor de ogen van kinderen en maskeren het als klein verlies, wanneer jan klaassen kwijt is |
geloof me, niets is beter dan dit
poppenkasten spelen niet voor niets de drama's van 't leven na en maskeren het als klein verlies wanneer Jan Klaassen kwijt is voor de ogen van kleine kinderen.. is dit beter? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het enige wat je in je suggestie hebt toegevoegd is het tussen aanhalingstekens zetten van 'niets is beter dan dit' en ik zie voorwaar niet hoe het dan anders zou moeten lopen.
|
Citaat:
|
Je had de leestekens niet in je suggestie (ideetje) opgenomen. Ah.
|
Citaat:
|
Twee komma's, ik word oud... :/
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |