![]() |
vaag *gerommel* in mn buik
Oke, ik heb een btje iets vaags.. maar het gaat om mn buik.. ik voel daar regelmatig (sinds een half jaar ofzo) *iets* in.. Ik kan het niet echt omschrijven, tis alsof er iets beweegt. Ik kan niet zwanger zijn, want ben aan de pil en word gewoon ongesteld (op het juiste moment, net als normaal, dus zijn geen tussentijdse bloedingen oid). Hebben meer mensen dit? Ik heb het namelijk sinds kort, dus vind het een btje vaag. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
|
heb ik ook, maar dan soms als ik honger heb? zou dat het kunnen zijn?
|
nee, tis niet dat gevoel dat je maag knort.. meer dat er iemand van binnen uit een duwtje geeft tegen de binnenkant van mn onderbuik ofzo.. moeilijk te beschrijven dus :s
|
Iemand vertelde een tijdje geleden dat zijn dochter de pil slikte en steeds nog ongesteld werd (overigens twijfel ik nu direct of ze echt wel de pil slikte, maar ze werd iig wel steeds ongesteld). Op een gegeven moment kreeg ze enorme buikkrampen. Zij naar het ziekenhuis, kreeg ze 'ineens' een kind.
Dus... misschien toch testen op zwangerschap voor de zekerheid? |
Nu ik terug lees... sinds een half jaar vind ik wel best wel lang. Volgens mij voel je pas iets na meer dan 3 maanden en niet al na 3 maanden (lijkt me snel). Maar dat weet ik eigenlijk niet zeker, ik ben nooit zwanger geweest. Maar gezien de grootte van de 'vrucht' dan, lijkt me dat je bij 3 maanden nog niks voelt. Het zal dus wel iets anders zijn.
Sorry voor de overhaaste 'conclusie' (post), maar ik moest hieraan (post hierboven) denken toen ik de topic las. |
Citaat:
|
Citaat:
wellicht vlindertjes in je buik :p |
lucht dat naar boven komt...
|
Citaat:
Ik zou naar de huisarts gaan en het voorleggen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |