![]() |
leeg
ik weet het allemaal niet meer
ik voel me leeg en best wel raar zie ik het allemaal verkeerd nee,volgens mij is dat niet waar ik zing zachtjes voor mezelf een liedje van stilte, misschien angst 't is een liedje zonder woorden ach, het zegt voor mij genoeg dit is een gedichtje dat ik vorig jaar heb geschreven op een moment dat ik niet heel erg gelukkig was mijn leven was beetje overhoop vandaar.... ook hierbij graag kritiek :) |
Het gevoel is herkenbaar, maar toch... Qua stijl is het niet fantastisch, het leest soms ook niet helemaal lekker weg en het einde... krijg het gevoel alsof het niet afgerond is, de woordkeuze is me een beetje vreemd... Alsof het niet aansluit bij de rest van het gedicht.
*ja, lekker duidelijk ben ik weer ;)* |
Ik vind het eerlijk gezegd echt precies een 'leeg-gevoel' gedichtje; ik kan me echt heel goed inleven in dit gedicht; in die zin heb je het gevoel dus erg goed overgebracht :). Taaltechnisch vind ik het echter wat minder, vanwege de onorginele woordkeus, en het redelijk onregelmatige ritme. De wending in de laatste zin vind ik wel erg leuk!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |