![]() |
rood vlekje na puistje
Jah.. khad dus een paar weken geleden een puistje, dies helemaal weg (YESS :p ) Maar nu is er een soort rood vlekje waardoor het dr nog steeds niet uitziet.. (GRR :mad: )
Maar wanneer gaat dat vlekje dan weg? Iemand hier ook last van? |
Dat kan soms een tijdje duren. Vooral als hij niet is uitgedrukt/het een niet uitdrukbaar puistje was.
Maar hij gaat weg ;) |
:eek: had je een puistje?
Oeh, wat zal je nu lelijk zijn door dat rode vlekje!! Sorry, maar wees blij dat je niet altijd puistjes hebt. [edit]ok, dit is niet helemaal eerlijk van me, gezien je gewoon vroeg hoe lang het duurde voordat zo'n rood vlekje weg is. maar je zou ook gewoon kunnen vragen zonder te zeggen dat je één puistje had en het er nu dus niet uitziet met een klein rood vlekje :o[/edit] |
Het is toch handig om te zeggen waardoor het komt?
|
Citaat:
zo'n vlekje gaat meestal vanzelf weer weg. fftjes geduld. |
Gaat na een week ofzo wel weg, en bovendien, niemand ziet het. En als ze het wel zien, smeer er dan gewoon wat poeder op...
|
Compenseer het met 6 lagen make-up en doorkijktruitjes(y).
|
Citaat:
Beetje lullig voor mensen die onder de puistjes zitten en dus blij zouden zijn met maar 1 puistje. :) Maar ontopic: dat gaat echt wel weg na een paar dagen. Blijf er in ieder geval af, bedekken, krabbelen of andere dingen werken alleen maar averechts. Gewoon nog ff wachten dus en bovendien heeft waarschijnlijk heel de school wel eens een puistje, dus een ramp is het niet. |
Ik had een jaar of 6 geleden volgens mij een puist aan mn neus....ik weet niet wat ik ermee gedaan heb maar ik heb nog altijd een rood vlekje aan mn neus zitten...en die gaat niet meer weg :( Erg lelijk, ik probeer hem altijd te camoufleren met camouflagestift...tja ik hoop voor jou dat ie wel wegtrekt.
|
Citaat:
Citaat:
Nouja, zo erg is het bij mij nou ook weer niet, maar ik stoor me er wel een beetje aan soms. Vooral omdat ik nooit zin heb om voor de spiegel te gaan staan :s. (het was bij mij bijna weg, en nu komt het ineens heel erg terug. en dat terwijl ik ondertussen al 20 ben, best vaag. nouja, zoals gezegd: het is niet heel heel erg, bij anderen is het erger). Maareh... @ de topicstarter: je kunt er ook calendulan zalf op smeren, en dan goed inmasseren, daar wordt het ook wel wat minder van. Anders doe je dat 's avonds, dan is overdag je gezicht niet zo vettig (heb ik geen moeite mee, maar jij misschien wel, gezien je eerste post). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |