![]() |
Screencap
Hoi,
Wou ik even een screencap maken van een film via DIVX door middel van ctrl+print screen en dan pasten in paint, dan lukt dat niet het beeld gaat altijd weg als ik het verschuif :'(. Dit heb ik al geprobeerd: alt+screencap Screencap pasten in Photoshop pasten in Photoimpact PowerDVD wil het niet openen WMP helemaal niet Quicktime wilt die ook niet en tis een .divx file :-p. Een screencap nemen van een screencap en daar dan ook nog eens een screencap van maken :D. het venster selecteren .... Weet er iemand hoe ik dus een screencap er kan van maken zonder dat het altijd weggaat? |
met een 3rd party progje als Hypersnap-DX.
|
|
geprobeerd ik klik dus op capture window en tada het gebeurd nog :s
|
Citaat:
|
Die verschuivingen die je krijgt heten overlays. In Windows Mediaplayer kan je die uitschakelen. Misschien is dan je probleem ook al opgelost. Doe als volgt:
Extra>> Opties>> Prestaties>> Geavanceerd: http://www.brunssum.net/~bartcamp/Misc/565654654.JPG 'Overlays gebruiken' uitvinken. Vervolgens ff die player afsluiten en opnieuw opstarten. Uiteraard nu wel ff Windows Media Player gebruiken voor je screens te nemen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |