![]() |
beste beautyproduct?
welk product kan je niet zonder en koop je altijd weer als het op is?
ik: coconut lip butter van de bodyshop zwitsal mascara |
Eten, electriciteit, kleding. Verder kom ik niet.
|
Purol lippenspul
Nivea Soft creme |
Ik haat de bodyshop, maar dat terzijde. (n)
Vaseline Dagcreme Deo |
nou...
-deo, uiteraard (die leek me logisch) -shampoo -dagcreme -lippenspul |
Het gaat om beautyproducten, niet om eerste levensbehoeften :rolleyes:
Bourjois lipgloss Purol lippenbalsem Biodermal dagcreme |
iets voor op mn lippen, k heb 10tallen lippenbalsems, een in mn tas, in mn broekzak, thuis, bij mn bed, bij vriendinnen..echt overal:|
en babyolie :) oh en zo'n haarspul van de kapper, blauw met wit, een spray, dat helpt tegen klitten (en gespleten haarpunten maar die heb ik niet dus dat boeit niet:p) |
(vochtinbrengende:p) creme
en poeder |
transparante lipgloss *hulde*
|
purol en handcreme.. ik kan echt niet zonder die 2.
|
Lippenspul (Labello, Blisstex, Hema-variant: het maakt niet uit welke, als ie maar transparant en vet is) :o En Nivea Dry deo, die werkt erg goed bij mij en ruikt ook nog goed :cool:
|
lipgloss van lancome
dagcreme, maakt me niet zo veel uit welk merk, als het maar goed werkt |
- handcrème (zo vet mogelijk)
- kersenlabello - vochtinbrengende (nacht)crème (momenteel Yves Rocher nachtcrème voor gezicht en iets van Dove voor de rest van m'n huid) Ik droog zó uit 's winters! :) |
-Labello
-Deo -Nivea Soft |
Mango lippenbalsem van the body shop
Deo vaseline intensive care Mascara flexstencils van lancôme |
Ik kan echt geen dag zonder m'n Herome Direct Desinfect. Al die handvaten, metropalen, :( .
|
Citaat:
|
lipgloss
haarvet van de toko..lekker vettig mascara van l'oreal die zwart en witte .. alyssa ashley white musk body lotion en oogpotlood..van de etos (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en het is bovendien een feit dat verkoudheid het meest via de handen wordt doorgegeven dus ik zou me er niet zo druk over maken |
Citaat:
En ik vind het gewoon vies, met andermans bacillen op mijn handen rondlopen. |
Citaat:
|
smetvrees :nono:
|
*Labello
*Facewash van Garnier Fresh *Dagcrème *Zwarte mascara en eyeliner |
-> Wist je dat hoe meer desinfecterende middelen je gebruikt, hoe beter je vatbaar bent voor allerlei enge ziektjes :o Het desinfecterende middel verwijdert namelijk de natuurlijke micro-organismen op je handen die bacterien moeten tegenhouden :nono: <-
Ik kan niet zonder, garnier fresh dagcreme, mascara, lipbalm, camouflagestift & een lekker luchtje :D |
lippenbalsem (labello, hema)
handencreme (biotherm, dove) mascara (body shop) |
- gezichtsreiniger en moisturizer.
- Deoleen. (duh) - Douchelotion, shampoo (duh) - Gezichtspoeder en blusher. |
Ik zweer bij Zwitsal crème en verder bij heel veel van Vichy.
|
Labello Aardbei
|
Citaat:
|
Citaat:
m'n haartroepspulletje van guhl, geweldig is dat watermeloenlippenbalsem van de tuinen |
Sudocrem is eigenlijk voor schrale babybilletjes, maar is ook super voor je bikinilijn. (y)
|
Purol lippenbalsem, ben serieus verslaafd aan lippenbalsem, overweeg zelfs om ermee naar de dokter te gaan :eek: dat kan echt namelijk!
Verder: eyeliner, dat moet ik echt op! anders zie ik er niet uit... :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |