![]() |
Ik ben een PlayA
Hoi mensen ik ben player, daarmee bedoel ik dat ik vet goed meisje kan scoren, En gewoon zo snel mogelijk seks met de meisje wilt en meer niet.
Nu heb ik eigelijk een vriendin een maand en ze is helemaal gek op me, maar als ik uitga met me vriendin zonder haar erbij ga ik gewoon me lul achterna. Ik heb elke avond wel beet als ik wil, die chickies zijn echt zo makkelijk te versieren :D . Maar ik vraag me eigelijk af of er ook dames zijn die players respecteren? |
Hahahaha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek: Hey plaYa.. als je denkt dat meisjes players respecteren is CkerrR FoUT... Waarom zullen wij jongens respecteren die ons gebruiken? :confused: .. leg uit..
|
Citaat:
|
whuahuahu Ok ok :p bn JE NIet Bang Voor Soa's enZ..?? OF bn je dan zo'n playa die het altijd veilig doet :)
|
hey MaarUh hoe hb je dan met je vreindin gekregen? had je haar ook geplayed dan..ennuh vind je haar eg leuk.. want je moet haar dan niet aan het lijntje houden.. kan je beter een VRIJe relatie hebben of GEEn relatie.. want schiet togh neit op..
|
Citaat:
Dus ik zou het geheim moeten houden. |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry hoor Tenson, maar je bent echt te triest voor woorden. Maar ja, doe voor je eigen ding zou ik zeggen. Als je maar weet dat er zo veel meer is dan die oppervlakkigheid. En denk maar niet dat er meisjes zijn die respect hebben voor players.... |
njah.. ik weet hoe het is om een playa te zijn.. niet alleen jongens zijn playa'S ..meisjes kunnen er ook wat van.. maar GEPLAYED worden is niet leuk.. dus ik denk dat alleen van die sletjes respect voor playa's hebben.. omdat ze gebruikt willen worden.. jah togh.. maar je komt wel over dat laya gedoe heen.. als je ouder wordt.. en als je een meisje ECHT MAAR DAN OOK ECHT leuk vind..!!
|
Citaat:
|
Weet je ik heb zin om figuren zoals jij een rotschop te verkopen :)
. |
Citaat:
|
SEX EN Meisjes PLayen is niet ALLES IN het leven.. EnnUh ook al krijg je ut telkens voor elkaar..»»» Beauty lies within««« mayB wordt je ook Ooit een keer geplayed door een meisje waarop je FINALLY verliefd bent.. en dan weet je hoe het voelt.. »»» what comes around.. goes around.. onthoud dat..!!
|
Citaat:
|
wat voor type 'chick' scoor je dan?
|
Een chIck di eeen sletta is.. en zich laat gebruiken»» iq-loos
|
Citaat:
|
Citaat:
|
whutt voorn afkomst heb je? Btw.. bn Je NEderLanDs?/
|
Ik lach me kapot. :D
|
Citaat:
en wat is de gemiddelde leeftijd? |
Citaat:
|
Citaat:
En ik vind blanke meisjes veel lekkerder. |
weetje, ik vind je zielig...
|
jij bent maar triest hoor...
|
Citaat:
|
een trieste turk uit eindhoven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, ik blijf liever vrouw...
|
*respect*
jij snapt hoe het moet!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hey Tenson....ga gwoon lekker je gang...
je zult weinig meiden vinden die dit respecteren... Maar al die meisjes.... snappen zij dat jij ze gwoon gebruikt??? En...hou je wel van je vriendin??? |
Volgens mij ben jij zo'n wannabe Nigga. Of je bent je eigen aan het aanstellen. En niet alleen de meeste meiden hebben een hekel aan players (playA voor jou met je mislukte gangstastyle), ik ken heel veel jongens die players ook niet moeten. Jij moet maar es flink in elkaar geslagen worden dan zeur je wel anders debiel.
|
@Tenson
waarom reageer je niet meer nu het net gezellig begon te worden op onzin? :( nu heb je me al voor de 2e keer gekwetst :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |