![]() |
Trading Card winkel in A'dam?
geen idee of dit topic hier goed staat, zo niet, verplaats 'm dan maar :)
mja ik vroeg me dus af of er iemand hier toevallig weet of er een Trading Cards winkel zit ergens in A'dam (of iig waar ze dat soort spul verkopen, een stripwinkel heeft het ook vaak) en zo ja, waar dan ergens? ik ben namelijk op zoek naar wat dingen (geen magic trouwens) maar ik kan het hier in Breda nergens vinden en op internet bestellen is vrij duur. en aangezien ik zaterdag naar A'dam ga :) dus iemand enig idee?? tnx :) |
Nee, ik kan je niet helpen. Waar ben je naar op zoek? :)
|
Citaat:
|
Nu is het al wat duidelijker. :)
Ik kom zelden in Amsterdam dus ik heb geen idee. :) |
Mja das altijd een probleem in A'dam... die komen en verdwijnen heel veel..
er zit er een vlakbij de amstelveense weg (bij die Albert Heijn) proffesor Ich ofzo... daar kwam ik vroeger altijd, hadden ze heel veel losse kaartjes... maar dat was toen... En er zit er een in een zijstraatje van de...keizersgracht... gamesbox, magicbox... iets vlakachter het postkantoor op de raadhuisstraat... |
Op de Zeedijk zit een obscuur winkeltje van Henk ofzo geloof ik.
(ja echt waar) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ok bedankt, ik ga wel op zoek :p
|
Okee...
In de Hartenstraat zit 'The Gamekeeper'. Dat is de aanrader voor Amsterdam. Speelruimte, losse kaarten-verkoop en ook heel veel andere spellen (leuk voor cadeau's!). Helaas vind ik de losse kaarten er alsnog duur, maar je hebt soms mazzel in de zin van koopjes. En als je dan toch in de buurt bent zit op de Rozengracht (die heeft stiekum geen water, althans niet zo veel dus laat je niet misleiden) Vandal Com-X, maar dat is meer een stripwinkel en heeft geen of weinig losse kaarten. Weet niet zeker of Vandal Com-X er nog zit, daar ben ik lang niet meer geweest maar The Gamekeeper bestaat zeker nog. Verder zat er heel lang geleden een winkel in de Kinkerstraat, maar verdoe je energie niet aan het zoeken daarnaar want die is weg. Vanaf CS kun je bus 142 richting Uithoorn/Wilnis nemen, dan stap je uit op Westermarkt, en dan kijk je praktisch bij Vandal naar binnen. Op een paar honderd meter afstand zit tussen - ik geloof - Herengracht en Keizersgracht (om het hoekje bij de Rozengracht iig) de Hartenstraat. Neem voor de zekerheid een kaart oid mee! Succes drmee.... JOOST |
Het lijkt me zeer logisch dat er een is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar aan de rest van de omschrijvingen heb ik zeker wel wat! |
Citaat:
|