![]() |
Hardcore bands in musicon den haag
6 Decmber
Hardcore bands in Musicon Den Haag Among the Living Dead Scene Stars Dominator Icepick Entree 5 Euro Deuren open om 19.30 uur. Eerste band om 20.00 uur. Als je niet weet waar Musicon is en hoe je er moet komen, moet je ff HIER kijken. |
Van Dominator en Dead Scene Stars wel eens gehoord, andere 2 niet. Zal et even checken.
|
Niet mijn pakkie aan die bands. Binnekort ook Fight 121 en Uppercut in Den Haag.
|
Citaat:
misschien ben ik er de 6e wel moet alleen een beetje op mn geld gaan letten |
Present , en aanstaande zondag ook
|
Oh zondag weet ik nog niet zeker though. Zie m'n vriendin al te weinig :( .
|
Citaat:
|
Citaat:
geen seks op de dansvloer yo! snap je toch wel? |
Hmmm betwijfel of ze daar zin in heeft. We'll see.
|
Icepick vette band alla cromags en iceman. Cool
|
zondag kom ik, 6 december heb ik georganiseerd!
6e zeker komen, icepick is gewoon de nederlandse cro mags en among the living is vette moshcore, dus de zaal gaat flink los |
zo mag ik het horen bob
|
Citaat:
|
Ik dacht dat No Denial de nederlandse Cro-Mags was.
|
Lijkt me erg leuk voor 5 pleuro (y) :D
|
Citaat:
|
Ja jan probeerde ze door te sturen, maar die shit mislukte. Ah well. Dikke kans dat ik er geen zak aan vind. :)
|
Dominator Vet, Vorig weekend gezien in Drente. Jammer dat Den Haag een beetje ver weg is vanuit Brabant :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom? Die kid doet duidelijk wat hij leuk vind. Jij meld alleen maar dat je niet naar shows gaat :p
|
Citaat:
|
De scene is onderdeel van je sociale leven. Alsof er alleen over hardcore gepraat word. :)
|
Citaat:
|
ik maak in de scene ook nog vrienden, dus op shows ga je met zat mensen praten om je sociale contacten te onderhouden.
en jij bent 15 jaar, dan mag je zeker nog niet naar shows? |
bob shut up. en icepick is nog niet eens bevestigd dus zet er ff TBA achter ofzo. sjonge.
|
tjonge 15 jarige kids met een grote mond, zit zeker in de hc scene ;)
|
:p
|
:D
Citaat:
|
ik kan er gewoon nog niet voor in aanmerking komen...
de enige faker dat ben jij, met je scene dominator praatjes |
dude. hoe kun je nou old school zijn als je 14 ben? de enige old school die er voor jou is is de basischool :D
|
Citaat:
en welke scene dominator praatjes bob? |
en zeg nou zelf, een show posten als nog niet alles rond is, dat is niet erg netjes. :rolleyes:
|
Komt bob ook in lts?
|
Dat is gewoon dom hehe. Dus dit is die crew van 15 jarige kids waar ik de kroket over hoor. :D
|
Ach man wees blij met de nieuwe aanwas in je scene. Op die manier diet hardcore never.
|
Ach de scene hehe.
|
Citaat:
|
en wat zit de kroket dan te lullen? :evil:
|
mosh
|
de scene is voor homo's!
|
Citaat:
:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De kroket loopt mad shit te talken en vet te backstabben....
|
Citaat:
|
Opzeker niet, maar ontopic. Wat ik me nou afvraag.....Waarom worden er altijd dezelfde bands neergegooit overal? Altijd Dominator, Among the Living, Dead Scene Stars de laatste tijd.
|
nou dominator heeft niet vaak met dss gespeeld volgens mij. en als ze met hun speelden was t wel in t noorden ergens.
ik vind t juist flex dat dss en icepick n keer deze kant op komen. |
Ach naja. Tis niet mijn ding die bands. Niet snel genoeg en te stoer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |