![]() |
welke fastfood keten?
Welke fastfood keten heeft de lekkerste maaltijden
|
MAC DONALDS!
daar is echt alles lekker! milkshake is bij de burger king niet lekker en burger king is ook veel duurder geloof ik..maarja ik ben gewoon onwijse mac donalds fan :D (niet dat ik daar zoveel kom maar ja, t is ook niet gezond en ik hou wel van gezond eten (groente :) enzo) |
BK heeft veel lekkerder vlees en broodjes.
|
BK.
In Barcelona zag ik ook vaak een fastfood-restaurant met allemaal harde broodjes met beleg naar keuze, waar patat bij geserveerd werd. Heel lekker! .. Naam alleen vergeten. |
Ben geen fan van dit soort eten, maar als ik moet kiezen, dan zeker weten de Burger King! De frietjes blijven daar veel langer warm dan bij de Mac, en zijn ook nog een veel lekkerder. Alleen jammer dat ze Mc Flurry-variant hebben bij de Burger King :o
|
De Mc rulezzz
Ik kom eigenlijk zelden bij de burger king maar de 3 keer dat ik er was was mijn hamburger zwart. (n) |
mcdonalds
|
Ik ga liever naar de snackbar, maar als ik eens een keer naar een fastfood gaat, kies ik voor de Mac. Ik weet niet waarom, maar het klinkt allemaal veel vertrouwder dan bij de BK vind ik.
|
Ik zweer bij een mackroket
|
Citaat:
|
* Mac Doooonald Mac Doooonald *
Macdonald vindt ik lekkerder, ze zitten op meer plekken dus dat kom er oa daarom ook vaker. Maar als ik moet kiezen dan MacDonald, daar is alles gewoon precies zoals het hoort. |
burger king
|
McMurder :)
|
Mc Donalds, vanwege de heerlijke flurry's (vooral die met capuchino)
|
KFC. (y)
|
BK.
Maar voor de MacFlurry ga ik natuurlijk naar de MacDonalds. :) |
Citaat:
|
ranzig en slecht maar de aardbei milkshake van McDonald's heeft iets onweerstaanbaars :o
|
Mc Donald's
|
Citaat:
Ik ga toch voor de BK. |
Mc Flurry's mwa daar vind ik dus niks aan, eef mij maar milkshake
|
Citaat:
(y) + kip nuggets en milkshakes. De friet is altijd slap. |
Citaat:
|
Qua maaltijden de Burger King, voor de rest de Mac (heb dus op BK gestemd).
|
Citaat:
jaaa daar ben ik ook geweest iets met pain ??? maja BK heeft de lekkerste burgers !! |
laatste optie.
|
Citaat:
|
weet niet of het onder fastfood keten valt maar;
Bram Ladage killer milkshakes :cool: |
mac, want bk zit hier niet in de buurt en ik eet geen vreemde dingen.
[mac was gewoon eerder en daar zijn er meer van] |
ik vind het allemaal maar vies,vet en vunzig
|
Burger King vanwegen de Twister frietjes (y)
|
Citaat:
|
andere namelijk. kentucky fried chicken
(en dat zegt een mcdonalds medewerker :nono: ) |
ik zal even iets ophelderen
BK bewaard de ingredienten langer dan de mc en heeft geen eigen keuringsdiens (dus de enige keuring is 1 keer per jaar door KvW) de mc heeft wel een eigen keuringsdiens KSK die 3 keer per jaar 1 keer gepland 2 keer onverwachts langskomt ook heeft de mc nu een gap attack plan daarin komt een mystery guest van een of andere firma langs (onaangekondigd) om de klanttevredenheid te testen en de kwaliteit de service enzo dus denk zowiezo dat de mc schoner is dan de BK 1 ding ben ik het wel mee eens De friet bij de mc is niet te eten (behalve net uit het vet) |
Big Mac olé olé.
|
Kentucky Fried chicken the best!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maoz!
Ik háát die grote ketens, vooral MacDonalds. Eet bovendien geen vlees dus er is voor mij niet zoveel te beleven. Ga voor friet liever naar een snackbar. |
Bij de Mac denken ze volgens mij meer aan vegetariërs, daarom ga ik liever daar naartoe.
Citaat:
De mac is natuurlijk slecht, maar een snackbar is rampzalig. (n) |
Anders, namelijk..................KFC!!!!!!!!!!!
Magoed...ik ben niet zo'n fastfood eter. Ik ga liever naar een gezellig iets om daar gewoon ff te zitten en te eten en te chillen en te praten. The Tara rules, en Old Quarter ook....allebei delicious club sandwiches. |
McDonald's!
Mjammie! Alles is gewoon lekker daar! En bij de burger king heb ik af en toe wat op.. GATVERDAMME! :p Alleen de Big Whopper in amerika smaakte nog.. Maar die kip menu's zijn daar niet te eten! Bah bah.. Nee ik kies voor old ronald! :D |
Het is allemaal even ranzige zooi, geen dus
|
Mac
|
Citaat:
|
Geen, bah.
|
De mac
|
Citaat:
|
BK.. Chicken Whopper <3
|
mac... hun mcsaladshaker roeleert
en hun ijsjes met chocola en nootjes ook!!!!!(hoe heten die dingen ookalweer??) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34. |