![]() |
Verjaardagtopics vs De Kantine
Omdat er een wild groei is aan verjaardagtopics en omdat er op Beleidszaken al enkele keren een discussie is geweest over het al dan niet aanwezigheid van verjaardagtopics gaan we nu eens een poll op De Kantine doen.
Je hebt dus de keuze op 4 punten: 1. Ja, natuurlijk! 2. Ja, maar ..... bv persoon moet op DK regelmatig posten 3. Nee, afvoeren! 4. Geen mening. Enkel indien je in dit topic post met een motivatie van je stem is je stem ook geldig. De poll is 10 dagen actief. Getekend, Boogie & Tofke_H Note: Deze poll is puur informatief en is dus niet bindend naar het eindresultaat. |
Ja, maar de persoonlijk moet redelijk actief zijn op de kantine en al een tijdje op het forum komen.
|
:) geen mening
motivatie: het maakt me niet uit zolang ik ze maar niet verplicht hoef te lezen |
Heb gestemd op:
3. Nee, afvoeren! Ze hebben namelijk geen enkele zin. Ze zouden beter op Onzin geplaatst kunnen worden. |
Afvoeren!!! (n)
|
b. En dan het voorbeeld dat door Tofke is gesteld.
|
Citaat:
Hoe bepaal je wanneer iemand actief genoeg is op de kantine om een verjaardagstopic te krijgen? |
Wmb mag 't afgevoerd worden. 't Was een tijdje leuk en representatief, tegenwoordig wordt voor elke minkukel een topic geopend. Dan heeft 't weinig zin meer en is 't z'n doel voorbij geschoten; het past niet meer op Dk. Afvoeren dus.
|
Hier houden. Op Onzin is het echt nutteloos want je wilt natuurlijk wel dat diegene het ziet. Als de jarige dan niet binnen vijf minuten online is is het topic alweer weg.
En het is heus niet erg dat ze hier zitten. |
Ja, maar ze mogen na 4 nov weg :p
|
Afvoeren die hap. Vind het meer op onzin thuishoren.
|
Afvoeren. Vanwege mijn principes en het feit dat ze niks toevoegen.
|
Nee, afvoeren!
Ik vind het niet nodig iemand extra aandacht te geven middels slappe 'gefeliciteerd'-reply's. |
Citaat:
Als jij iemand graag wilt feliciteren bel je maar, of je mailt/pm't weet ik veel, maar daar hoef je geen topic aan te wijden. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Nee, het is qua niveau meer iets voor Onzin.
De originaliteit is ver te zoeken en daar kan weinig aan gedaan worden. |
Ja.
Maar, ik vind dat zo'n topic de volgende avond gesloten moet worden. Dus de avond nadat die persoon jarig was, zodat een topic niet een week bovenaan blijft staan (zie bv. nare man's verjaardagstopic), want dat is nergens voor nodig. |
Afvoeren. Ik word een beetje moet van topics vol met "gefeliciteerd". De diepgang is ver te zoeken en de aandachtsgeilerij is des te meer aanwezig.
Als ik iemand wil feliciteren doe ik dat wel via een om, veel persoonlijker en meer gemeend. |
afvoeren.
ik vind het heel storend als bijna de hele 1e pagina vol staat met enkel verjaardagstopics...vaak ook van mensen waar je nog nooit van gehoord hebt. Ik vind het ook onzinnige topics, het enige wat er in staat is 'gefeliciteerd' en ik zie daar nou niet echt een bijdrage voor DK in... verder heb ik niets tegen verjaardagstopics, maar doe ze dan op Onzin en niet op DK. |
Afvoeren, als je iemand wilt feliciteren dan kan je dat ook door een pm/ op een andere manier doen. Elk verjaardagstopic is weer hetzelfde, het brengt geen meerwaarde met zich mee, alleen voor de persoon die jarig is misschien. Beter dan een algemeen filicitatie topic ofzo.
|
Afvoeren, het worden er nu echt zoooo veel. Waarom zou je iemand feliciteren die je niet kent. Als je de jarige wel kant kun je hem/haar natuurlijk gewoon feliciteren irl of mailen ofzow.
|
Citaat:
Ja natuurlijk heb ik gestemd, maar eigenlijk sluit ik me meer aan bij die maar optie: de forummer in kwestie moet natuurlijk wel iet of wat naamsbekendheid genieten/regelmatig posten ;) |
Ja, moet kunnen, mits het een beetje leuk en orgineel gebracht wordt :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, mits er geen achterlijke hoeveelheid topics loopt zoals nu.
Een verjaardagstopic is leuk, maar een halve pagina vol met 'gefeliciteerd *naam*!!', gaat een béétje te ver. Eigenlijk zou het idd voor mensen moeten zijn die regelmatig op DK komen, maar goed, die grens is wel érg moeilijk te stellen... Verjaardagstopics horen bij DK... maar nu is het wel weer een beetje teveel van het goede. :o |
Sinds wanneer is de staf van scholieren.com zo aan het polderen ? :D
Anyway, zolang het de spuigaten niet uitloopt kan het mij niet zoveel schelen. |
Citaat:
|
Van mij mag het.
|
Nee, er zijn er gewoonweg te veel. Volk dat simpelweg wat nuttigs wil posten, moet door een chaos aan verjaardagstopics waden. Als je iemand zo nodig moet feliciteren, mag je wel een mailtje/PM sturen. Bovendien: wat is de waarde van een post in dat topic? Iedereen post even snel 'gefeliciteerd', en hoppa, je zit op de 50 posts.
|
B.
Alleen voor vaste DK-ers vind ik dat het mag:) Tja, omdat het niet erg duidelijk is wie wel en niet bij de vaste DKers hoort is dat misschien lastig. Maar gewoon iemand die regelmatig op DK post en langer dan 1 dag zegmaar. Iemand die al een beetje bekend is op het forum |
kheb geen mening
Kijk tis leuk dat mensen gefeliciteerd wordne met een speciaal topic. Dat maakt de 'band' tussen de forummers sterker, maar aan de andere kant zijn er elke dag wel 2 of 3 verjaardagstopics en dat word steeds meer en meer. Misschien dat er een speciale felicteer afdeling komt ofzo. Dat lijkt mij het beste. |
ik had:
Ja, maar........ niet van die eendagsforummers enz. dat is gewoon de dikste onzin. mensen die regelmatig actief zijn op het forum kennen elkaar ook, en willen elkaar dan ook feliciteren. thats it. |
Ik heb toch maar voor 'afvoeren' gekozen, want ik zie er de laatste dagen een beetje heel erg veel :o
|
Open een deelforum
maar van mij mogen ze iig blijven |
Afvoeren, dit soort troep hoort op onzin hoor. Spam is hier niet toegestaan..
En tsja, kan mij het wat rotten dat er wat mensen jarig zijn. Degene die het kunnen schelen weten het toch al.. |
Ik ben groots voorstander van verjaardagstopics's, als het verboden zou worden zal ik er desnoods op het maliveld gaan demonstreren zodat er voor mij wel een geopend wordt :mad:
|
Citaat:
|
Nee, afvoeren!
Ze hebben namelijk geen enkele zin. Ze zouden beter op Onzin geplaatst kunnen worden. |
Citaat:
|
ik heb gestemd op 1..
het is zeker wel leuk als er een verjaardagstopic voor je wordt gemaakt. en als het op onzin is wordt het toch gezien op spam, dus het mag in de kantine :) |
Citaat:
|
nee, afvoeren
voor felicitaties stuur je maar een PM |
Daar gaan de verjaardagstopics, en net nu ik over 3 maanden jarig ben. :o
|
Weg.
Alleen maar forumvervuiling. |
Citaat:
Ik heb trouwens gestemd voor ' Nee, afvoeren. ' Ik vind het leuk als er verjaardagstopics worden geopend, maar de laatste tijd loopt het een beetje de spuigaten uit. Daarom denk ik dat verjaardagstopics het beste op Onzin kunnen. |
Weg ermee. Het is onzin, dus het hoort ook op onzin. Veel mensen die je kunt feliciteren ken je niet eens. Een PM sturen is dus veel leuker naar iemand die het wel waard is. Het is nog persoonlijker ook...
|
ik stoor me dr echt niet aan. Kijk dr gewoon overheen. Tis gewoon leuk voor diegene als er een verjaardagstopic voor m is toch? En dat niet iedereen die krijgt Tja, sorry hoor maar t zou een btje flauw als je daar niet tegen kan.
Misschien kunnen ze na 1 dag gewoon gesloten worden, dan zijn ze maar een dag te zien en storen misschien minder mensen dr aan. [edit]Dat dat veel moeite zou zijn voor de forumbazen geloof ik niet. Dr wordt sowieso elke dag even gekeken lijkt mij, om dan 1 of 2 topicjes meer te moeten sluiten...[/edit] |
Misschien een sticky verjaardagstopic?
'Voor al uw felicitaties' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |