![]() |
methode voor onder de zonnebank?
kan je een bepaalde kuur volgen of zo of een 'natuurlijk uitziend' kleurtje te hebben. bv; op welke tijdstippe of met welke producten..., in elk geval dat het gezond blijft en in korte tijd er ook wat gezonder uitziet.
kusje van mij :) |
Ik ga zelf 2x per week 30 min. eronder. Kben niet superbruin ofzo, maar heb wel een gezond kleurtje. (Je moet eerst opbouwen natuurlijk)
|
weet iemand misschien ook sites waarop je informatie kan vinden? :)
|
Zoek in je telefoonboek/gouden gids naar een zonnebanksalon en bel daarheen. Daar kunnen ze je alle info geven die je nodig hebt:)
|
ik ben ook zonnebanken aan het opbouwen
eerst met 2X in de week 15 minuten en nu ga ik 1X in de week 30 minuten maar ik vroeg me dus af: kan je met lenzen in onder de zonnebanK? |
Citaat:
|
Niet!
Maak je huid toch niet kapot grrr ik kan me daar zo kwaad in maken. Een beetje wit is toch zo erg niet? Dat wordt vanzelf bruiner in de zon. |
Citaat:
|
Weet iemand misschien hoe duur het ongeveer is om 1x in de week naar de zonnebanksalon te gaan?
|
Citaat:
|
de zonnebank is echt niet zo goed voor je hoor...
je tast dan namelijk je cellen aan, die kunnen zich natuurlijk weer herstellen, maar niet als jij dan een week later wéér gaat. dan zijn ze nog niet volledig hersteld, en beschadig jij ze nog meer... hierdoor ontstaat huidkanker doordat de stralingen er zo steeds makkelijker bij kunnen (zoiets)... het is beter voor je om 2 à 3 keer per jaar een kuur te doen van een week. want dan kan je huid zich tussendoor herstellen. en ja, opbouwen is belangrijk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00. |