![]() |
"Oz"
Iemand deze serie op RTL5 wel eens gezien?
Een 'dramaserie' over het leven in de Amerikaanse gevangenis Oswald State Maximum Prison waar alleen de zwaarste criminelen in hechtenis zitten en waar ze vrolijk doorgaan met moord en doodslag en verkrachtingen. 'Oz' vind ik niet te vergelijken met welke crime-serie dan ook. Of het enigszins waarheidsgetrouw zou kunnen zijn weet ik niet, maar vind het een machtig stukje tv. (y) Soms denk je iets menselijks te kunnen ontdekken in deze beesten maar je wordt altijd wel door het een of ander weer keihard met je neus op de waarheid gedrukt dat het gewoon zwaar geflipte criminelen zijn (en natuurlijk zelfs het personeel is niet altijd te vertrouwen). Jammer dat ik het niet altijd kan zien omdat die luiken van me dan al dicht zijn :mad: ...maar dat even terzijde. Maar wat vinden jullie, is het een overdreven serie of een (y) waard? |
Nog nooit van gehoord :o
|
Ik vind het een (y) waard. Is er ook een aflevering dat er iemand niet om zeep wordt geholpen?
|
Best goed te kijken serie.
|
Ja best erg leuk, maar ik zie het tegenwoordig nooit meer..
Maar ik vind dat soort programma's erg leuk.. Net zoals Days of Our Lives.. "Ja, eh, zij wil niks met me, nou dan zal ik zorgen dat ze ook niets met iemand anders kan krijgen" en dan vermoord die gast d'r.. Nou heerlijk toch? |
Citaat:
Laatse aflevering is immiddels al uitgezonden in de VS, ik vond dat ze veel te veel open lieten en niet alles bevredigend hadden afgerond. |
Citaat:
|
Goede kwaliteit serie, zulke maak je niet vaak mee.
|
Ja heel goed, kijk het altijd bijna.
Maar het zijn wel erg vaak herhalingen die je ziet op rtl5. Ik heb ze (die ze vandaag uitzonden) allang gezien, maar ik volg het dan ook al vanaf toen het voor het eerst uitgezonden werd, paar jaar terug ofzo. Vraag me af wanneer er dan weer eens nieuwe series aangekocht gaan worden. |
ik vind het zeker wel een goeie serie!
|
Ik vind 'm ook wel goed. Die narrator neger is echt heel sterk (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |